-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
Mi az a váltógomb A kormány egy kicsit kopottas, 200k km körül járhat. Egyébként korrektül néz ki. Kétzónás klíma és gyalogoslégzsák az nincs benne. Trafókat kell figyelni [link] [link] és az okoskerék [link] állapotát.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
A szokásos dolgokra (kaszni, festék futómű, fékek,) Illetve az okos kerékre (vezérlés módosító), mert hogy ebben van.
Ha cserélték akkor számlával igazolja, bemondásra ne hidd el.
A gyújtótrafókat minden képen nézzétek meg mind a 4 et, sok a kókler aki 4 különböző trafóval jár.
Ha nem Beru, Denso , NGK van benne akkor készüljetek fel rá, hogy előbb utóbb 35.000.- cserélni kell a 4 trafót.Amúgy egy elég barátságos kis gép nekem a formavilága nem jön be a beltere annál inkább
Jah és mivel első szériás a csomagtér zárat alaposan teszteljétek le!!!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
Jó kis gépek ezek de pl az 1.4 16v -vel az okos kerék ki kerülhető a bodét az is szépen mozgatja a 98 LE vel
Lion01: én meg csepeli Akkor te is jöhet mini rönó meetingre (igaz én fos sz@r német dieselel járok most )
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31119 üzenetére
Nem túl sokat, 4-5évente cserélhető a vezérléssel. Hangját nem lehet eltéveszteni: [link]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31131 üzenetére
Nyissátok ki jó párszor, bentről is kattintsátok rá a műszerfalon lévő központi zár gombbal.
Nyissatok rá zárt állapotban és nyitottban is legalább 3 szor 4 szer.
Az első szériásnál egy műanyag pecek mozgatja a reteszt és az hajlamos eltörni kikopni.
Ezért érdemes letesztelni, hogy ne rögtön azzal kelljen kezdeni a szerelést
Lengéscsillapítókat is nyomkodjátok meg párszor, mert az elejében hajlamos elfáradni.Renault power
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31131 üzenetére
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31232 üzenetére
Ő foglalkozik javítással. Érdeklődj Nála.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
gombcomp
senior tag
válasz viperabácsi #31232 üzenetére
Az ami a kormányban van? (szalagkábel).
just: nem jó a link...[ Szerkesztve ]
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
gabx76
senior tag
válasz viperabácsi #31232 üzenetére
Óvatosan! Meg kell nézni, hogy javítható-e, nekem 60k-ba fájt anno, mert nem volt javítható, ráadásul az enyémhez nem lehetett kapni külön a kábel-részt, hanem az egész bajuszkapcsoló-konzolt meg kellett vennem. (felszereltség-függő sajnos)
-
gombcomp
senior tag
válasz viperabácsi #31236 üzenetére
PÜ!
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31278 üzenetére
Elég akkor cserélni ha beszarik, de az nagyon rohadt dolog ha az út szélén állsz ilyen hülye hiba miatt.
Mellesleg én egyszerre cserélném mind a 4et akkor levan a gond.Egyébként nem tűnik rossznak.
Renault power
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31278 üzenetére
Szép, de biztos hogy nem Authentique felszereltség, akkor full fapad lenne. Inkább azt mondanám hogy Dynamique Plus, ami ugyanaz mint a Privilége csak más felni és kárpit.
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31284 üzenetére
Ajánlatos,de ha 2kilométerre dobja a hibát otthonról, akkor azzal még haza lehet háromhengerezni, csk nem szaban kergetni.
Renault power
-
-=Tiger=-
tag
válasz viperabácsi #31342 üzenetére
Sztem igen.
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31342 üzenetére
4*100
Rob: azért itt is vannak hibák >> RENAULT Laguna Facelift 4/100,0/ 60,0/ ET 50,0 6˝J x 15
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31509 üzenetére
Jó kis motor nagyon jó fogyasztással... meg kell nézetni márkaszervizbe hogy mi a helyzet vele (általános állapot felmérés) szervizkönyv kutyát se érdekli azt bárki tud írni ha viszont gyári akkor az elektronikusan is vezetve van és alvázszám alapján lekérhető rönóéknál aztán rögtön kiderül mi volt az autóval..km-t se venném mérvadónak inkább hogy milyen állapotba van motorikusa,szerkezetileg volt e sérülve.. ha ez rendbe akkor a többi már csak az árán és hogy nektek megfelel ezen múlik
giigz: hideg motornál első indításra?? és ez max 800-on van
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz viperabácsi #31512 üzenetére
Én is ismerőstől vettem
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31512 üzenetére
Az fog elsőnek átb*szni
Mint írtam ha olyan hu de jó az autó állítása szerint akkor be kell vinni márka szervizbe száni rá 15k hogy Á-tól Z-ig átnézzék és adjanak egy állapot felmérést.. az ára pedig ettől függ kérhet érte 5 milliót és 500ezret is.. látni kell az autót és műszaki állapot után lehet árról beszélni.. mindegyiknek van piaci ára ami évjárat/felszereltség függő értelmes benzines m2-t 1 misinél kapsz ha ez diesel motorral akkor +25-30% drágában.. persze feléért is lehet venni de az olyan is lesz
-
giigz
veterán
válasz viperabácsi #31514 üzenetére
Át...
Egyébként nekem nem olyan van, M1 1.4 8V benzin, tehát a két autónak semmi köze egymáshoz Viszont az biztos, hogy nagyon át kell nézetni vétel előtt, ha ismerőstöl van akkor is
-
Savanya
addikt
válasz viperabácsi #31519 üzenetére
Évjárat , km óra állás ? 8 légzsák tuti nincs benne , max 4. Extrák mik volnának benne ?
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #31531 üzenetére
Anyós is jár hozzá?
1.2 benzinnel is el lehet pályázni. Ha nem akarsz versenyezni a nagyokkal, akkor bőven elég. A szabályokat betartva teljesen alkalmas pályára. Aki tartós 160-al és fölötte szeret autózni, az vegyen valami rendes nagy köbcentis motorral szerelt autót.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31531 üzenetére
és gondolom 78 ezer km -rel
Lehet vele előzni de nem fog úgy ugrani mint ugyan ez a motor pl egy clioba
Max jól meg chipszeled aztán gyorsulsz vele az 1.6 Vétech ellen
-
Savanya
addikt
válasz viperabácsi #31531 üzenetére
Ugyanolyan idős mint az enyém , extra is kb annyi van benne . 130ekm alatt megéri az 1 milliót , ha kevesebb a km akkor még többet is .
82 le nem sok ,de ha javarészt városban közlekedsz bőven elég és meghálálja 4,6-4,9l -es fogyasztással is . 130km6h -ig országútra is jó , ott még kevesebb fogyival .
Autópályán 2000rpm felett már igen könnyedén viszi a nehéz kasznit . Eddig sehol nem volt vele bajom , hogy elfogy az erő . 70km/h alatt viszont nem szabad 5. sebességbe erőltetni .[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
-=Tiger=-
tag
válasz viperabácsi #31533 üzenetére
Azzal ne igen hasonlísd össze, 100.000x jobb!
...mármint a Megane
-
tresh
addikt
válasz viperabácsi #31609 üzenetére
Hát ezt is megertem csak amikor valami jó nem szeretem ha atvernek mert nem értek pl hozzá
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31636 üzenetére
Helytálló, nem nagy összeg, kb +10.000 ft a csapágy
Two things what i hate. People that can't count...
-
Josi
aktív tag
válasz viperabácsi #31636 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy a problémák megelőzéseképpen 150-200 e km közt érdemes kicseréltetni a hajtókarcsapágyakat.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz viperabácsi #31636 üzenetére
"hogy olajjal és a szűrővel együtt cserélendő a csapágy mert olyan xar."
Ezt ki írta hol.
Mert az úgy ért a renault motorokhoz mint én a Paksi atomreaktorokhoz.Baromság nem, is kicsi, 150.000.- környékén valóban ki kell cserélni a csapágyakat a 106 lovas verziónál, mert az alul méretezett.
De vagy a csávó nem cserél túl sűrűn olajat, vagy bicikli golyós kosarat rak csapágy helyett be.
Ráadásul, ha jó minőségű csapágyra van kicserélve akkor többet nem is kell cserélni, mert a gyári összeszerelésnél volt a bibi, hogy nem a megfelelő terhelési indexel rendelkező csapágyak kerültek be.
Ezt el is ismerte a Renault.Szóval ez egy baromság amit olvastál.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen