-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
shifty!
senior tag
Ebben a mostmár több hete konstans ~ -10 ÷ +5 °C közötti időben, főleg sok állásidővel és kevés, rövid használattal (amit ugye tudunk, hogy dízeleknél kifejezetten nem ajánlott) akármi is lehet.
Egyszerűbb esetben az üzemanyagból, főleg ha gyengébb minőségű, a hideg miatt valamennyi vízkiválás, kristályosodás (nem tudom, mennyire városban / külterületen laksz, az autó szabad ég alatt / garázsban?), amit felkap a tankból az üanyag szivattyú, hidegen amúgy is könnyen egyenletlen égéskép alakulhat ki. Üzemanyagszűrő eltömődés kezdeti jele is akár. Vezérlés mikor volt cserélve?
Szerk: ugye az 1500-2000-es indulás nem állóhelyben pörgetett motort és felcsapott kuplungot jelent?!
Nem vagyok szaki, "tapasztalatból hallok" és tanulok, majd szakavatott megmondja, ha nagy blődséget állítok...
[ Szerkesztve ]
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen