-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez lehet, hogy neked röhejes, nekem nem az, de most, hogy még jobban belehúztunk a társammal, kb már inkább hetente cseréljük az olajat, csak is xado luxury drive-ot kap és persze a szűrőket. Pl teljes fék felújítás is esedékes, pedig télen volt, jah meg új gumik, pedig pár hónapja cseréltem...etc.................
Az meg nem publikus.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Ilyen használat mellett jó olajjal el lehet menni a longlife Km tartamot, eleve erre lett tervezve. Az a baj, hogy sokan ezt átlagautósok félreértelmezik és benne hagyják 30 ezerig akkor is, ha 5 év alatt fut annyit a kocsi és csak boltba járnak vele.
De ha pár hónap/hét alatt belefut akkor nyugodtan maradhat, nem kell tízezrenként csere. Aztán persze mindenki azt csinál a kocsijával amit akar. -
kisgyerek85
senior tag
Volt benne cserèlve. Minden második olajcserènèl cserèltetem. (35-40e km)
Olajcserèt nem hanyagoljuk el csak Ő az a típusú ember,ha ugyanazt az alkatrèsz a lehető legolcsóbban is meg lehet venni,akkor mièrt vegyük meg a drágábbat. Tankolás ugyanez a szitu. Látja,hogy èvi hány liter dieselt tankolunk ès -10ft/l -el így mennyi pènz marad bent a kasszában. -
angyalpc2
aktív tag
Szívócsöves lenne a 0.9TCE?
https://www.youtube.com/watch?v=XNvRhWL1stQ
1.2TCE H5Ft
Ez meg a szívócső alatt?
https://www.youtube.com/watch?v=zFj-LzVU7TUEz annak fényében, hogy
H4Bt 898cm3 90Le ->1 henger 299,3cm3 30Le
H5Ft 1197cm3 130Le -> 1henger 299,25cm3 32,5Le
( több verzió: 100 ->25Le, 115, 118, 130 132->33Le)
Hát...tehát ha a H4Bt 4 hengerrel lett volna ez is tudott volna 120le simán...meg ugye turbo nyomás)
Nem tudom hogy csak ezen múlik-e az 1.2-es megdöglése (szerintem nem)
Teljesen érthetetlen, hogy mi az oka hogy 2 külön blokkot csináltak. Mert az 1.2 H5Ft értelme csak az lehet, hogy hengerenként 1-2% kisebb volt a kibocsájtás, fogyasztás a direkt injektálással.
De akkor minek tervezték a H4Bt-t? ezek szerint a H4Bt még kevesebbet fogyasztott volna és 97,5-99Le kijött volna ha az 1.2-es levágásával 3 hengerré alakítják. Kicsit fura ez nekem. 2 különböző elven működő motor. Azt tudom elképzelni, hogy a max 90le miatt vékonyabbak átmérők és akkor már azon is spróroltak. MEg a 3 henger miatt jobbna ki kellett egyenlíteni...de a szívócső és direkt különbséget akkor se magyarázza
Más gyárak 1 blokkot és hengerfejet csinálnak és levágják a hengereket.(+minimális módosítások nyilván)Egyébként ha valaki meghekkelné és az 1.2 szívócsőbe fúrná bele az injektort, mi történne? Sokkal nem lenne rosszabb a keverékképzés.(főleg így az adatokat nézve)
-
ThodEE
őstag
PH3, Körbenézek a képek között
Neked lesz igazad én emlékeztem rosszul
Nem tudom az a 130as honnan került be 2019be a fotótárba de ennyi idő után már úgy emlékeztem hogy én csináltam, vagy én csináltam csak a krúzolásnál lefotóztam hogy nem mutatja hogy váltsak Na mindegy, lényeg hogy kiderült
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
norbert1998
veterán
Sokat segít, ha bőven 6000 felett kezdődik a piros
Bizony bizony. Egyszer én is szeretnék egy jó háromhengerestMég OFF-abb OFF:
2 ütemű 3 henger
Egyik abszolút kedvenc hangom, de ez már sor6, nagyon magas redline mellett
Egy ilyennel is nagyon széles mosolyom lenne, hiába gyenge a kis lökettérfogat miatt [link 2]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen