Új hozzászólás Aktív témák

  • punky10

    addikt

    Mai kálváriám: rendeltem hüségidő-hosszabbítással egy tabot online.Kaptam érte 5000 ft-s kupont.Tegnap r endeltem a fiamnak egy 32Gb-os memoriakártyát,beütöm a kódot,lev ooo n 5-öt,levonokmég 2800 k as pcsolatpontot,a végösszeg picit több,mint 3 ezer.Leokézom,jöhet.Kapom az e-mailt:ár 8000
    Ma délben ráment az ebédszünetem,46 perc ,4 ügyintéző,de nem sikerült A megrendelés T-home,a kártya viszont T-mobil.Természetesen egyikhez sem tartozik,mindegyik "kapcsolta az illetékes kollégát".
    46 perc mulva az egyetlen lelkiismeretes ügyintézö tanácsa:menjek be személyesen egy Tré pontba.Rendben,ezt teszem.De...Ök is csak azt látják,amit a callcentetesek...Minek az online f eeeee lület,ha be kell menni...Minek a callcenter,ha be kell menni...

    Basszus,ezeknél csak az megy csont nélkül, aminek mem kellene?Már b
    nom,hogy szabályos vol zTE am.Lehet,hogy egy 5 ezres tartozékot ingyen elhozhattam volna? ;]

    Samsung Xcover6 Pr0/Samsung Tab A9+

Új hozzászólás Aktív témák