Új hozzászólás Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    válasz dedike #4268 üzenetére

    Szóval véleményem szerint ezekre a dolgokra is fel kellene hívniuk a szolgáltatóknak a figyelmet, akár egy a vásárláskor adott olvasmányos, érdekes füzet formájában (és onnantól kezdve már tényleg hülye aki azt nem olvassa el, s tényleg nem reklamálhatna az akár sok ezres számla miatt). [Tudom, ez nekik sem érdekük, bár véleményem szerint hosszabb távon megtérülne a tudatos, információkkal jól ellátott, az új után fogékonyabb vásárlói réteg kialakításával/kialakulásával]

    Ezt regulátor is kikényszeríthetné, mint pl. hogy a bank hívja fel az ügyfél figyelmét a devizahitellel járó kockázatokra stb.
    Az mondjuk tuti, h 10-ből 9 ember ha rosszul jár ('átverték') akkor utána ad 1: a szolgáltatót hibáztatja (ki mást? hiszen gonosz!), ad 2: az "új iránti fogékonyság" tuti h nem lesz meg benne. Van egy olyan érzésem, h a mobilarénán mindenhol meglévő "drágaamobilnet" kórus egy része is olyan emberekből áll, akik hasonló cuccal (havidíj nélküli dögdrága izé) megégették magukat, aztán azóta félnek a mobilnettől mint ördög a tömjénfüsttől.

    Anno én is beszívtam, igaz az bank volt: rámvertek 4,250 Ft comissiont, és teljesen igazuk volt, benne volt a kondíciós listában amit elolvastam, és nem apró betűvel, nem figyeltem oda rá, megszívtam, ennyi. 100-ból 95 ember ugyanebben a helyzetben tuti a bankot anyázta volna.

Új hozzászólás Aktív témák