Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz #71835392 #72362 üzenetére

    19 éve vagyok előfizető, bemutatni nem nagyon kell a westel 900 korszakot sem, viszont akkor több tekintetben is más volt minden, nem nagyon lehet a mostani állapotokhoz hasonlítani, de nem csak a szolgáltató okán, hanem külső befolyásoló tényezők miatt is.
    a telefonos és e-mail útján történő tájékoztatással és ügyintézéssel nincs problémám - pont nem olyan régen volt szélsőségesen részletes panaszom, amire hasonló aprólékossággal válaszoltak, nem sablonos, semmitmondó levelet kaptam, szóval tudnak ők, ha akarnak -, egyedül az üzletekben szoktam problémába futni néha, főként a partner üzletekben - pont ezért mindent online intézek, amit csak lehet, de vannak sajnos dolgok, amik csak üzletben kivitelezhetők. (ettől még nem általánosítok, üzletben is volt már dolgom olyan ügyintézőkkel, akik előtt megemeltem kalapomat - persze csak virtuálisan, mert amúgy nincs.)
    mivel gyakran besegítek más szolgáltatóknak küldött panaszok megírásába és a későbbi ügymenetbe is, így azt kell mondanom, máshol sem sokkal jobb a helyzet - és ezt nem csak a mobilos szolgáltatókra értem -, szinte mindenhol az van, hogy az ügyintézők egy része nem minden tekintetben kellően tájékozott, amire az egyikük nemet mond, arra a másikuk igent és a végén feljebb kel hivatalosan állást foglalni a szolgáltató illetékesének.
    ilyen világot élünk, nem csak a szakmai tudás és gyakorlat fontos szempont, amikor kiválasztanak embereket különböző pozíciókra, hanem sok más tényező is, aminek néha az ügyfelek isszák meg a levét...
    olyan szolgáltató nincs, ami minden tekintetben jobb a másiknál, emiatt egyéni preferencia kérdése, hogy kinek melyik jobb, melyiket látja a számára fontos szempontok alapján jobbnak, számomra ez a telekom, ellenkező esetben már másiknál lennék előfizető, ahogy tettem azt például a vezetékes szolgáltatások kapcsán anno.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák