Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Cilindrik #83932 üzenetére

    Már ne haragudj de azért az is nonszensz hogy még a pénztárnál is még értékesíteni akar... mármint a bank. Az ügyfélnek honnan kellene tudnia, hogy ilyen gerinctelen banda ahova épp betér?
    Pénztár = fizetés, távozás.. ez van az emberek fejében, ezért nyilván finoman szólva meglepődnek ha még ott is ilyen húzásokkal fárasztják őket.

    Ez olyan, mint amikor elmész tankolni a benzinkútra és a kutas még rád akar sózni egy iskolatáskát, mert látja a kislányod a hátsó ülésen. :)

    Ugyanez ügyintézés során: ha odamész, hogy elintézz valamit akkor közbe ne beszéljen már rá mindenféle szarra, mikor nem azért mentél oda és nem is érdekel.
    Aztán persze jól elvitázol vele, így nem csoda hogy ilyen módon az ügyintézés 1 embernek 20-30 perc. :D

    Én megértem, hogy 2 tűz között vannak sokszor, de az nem az ügyfél hibája. Azt is megértem, hogy félti az állását de alapvetően az ügyfél igényét kellene kielégíteni első körben és nem a sajátját, a cégét.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák