Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Drughi #94139 üzenetére

    Szia,

    Jól értelmezem, üzletben személyesen történt az ügyintézés?
    Amennyiben igen, úgy ott és azon az ügyintézőn lenne érdemes számon kérni, ő látta akkor a készletet...stb.
    A webshopban ha valaki rendel, akkor sikeres folyamat esetén - amit csak akkor enged a rendszer, ha valóban van készleten - lefoglalásra kerül a termék, így az ténylegesen van és csak idő kérdése a kiszállítás - mert más akadályok azért lehetnek -, de üzletben kicsit furcsa ez a majd kiszállítják dolog, én úgy biztos nem írtam volna alá.
    Ettől függetlenül, kiszállíthatják persze és legyen is úgy, de ha az ügyfélszolgálat sem tud mit mondani rá, akkor az úgy elég érdekes, bizonytalanra érdekes volt szerződést kötni, illetve hosszabbítani az ügyintézőnek. (Rosszindulatú leszek kicsit, a jutaléka mindenek felett...)
    Túl sokat nem muszáj várni, én sűrűn csesztetném az illetékest, hogy ketyeg az aláírt további hűség, de a szerződés tárgyát készülék is képezi, ami meg sehol, ha nem tudnak x időn belül teljesíteni, akkor bukják a dolgot...
    Webshop vagy telefon útján érdemesebb rendelni, úgy kevesebb a macera és 14 napon belül indoklás nélkül el lehet állni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák