Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifar

    csendes tag

    válasz bepe79 #4241 üzenetére

    Ti mit mondtok? Más még nem járt pórul ezzel? Mi a teendő ilyen esetben?
    Méltányosságot kérhetsz, de ne fűzz hozzá sok reményt.
    Amit 1430 válaszolt az teljesen korrekt.

    Sokszor megesik hasonló mindhárom szolgáltatónál, de azért mert az előfizetők elfelejtik, hogy a mobil már rég nem olyan, mint a 30 év előtti fapados vezetékes.
    Tudomásul kell venni, hogy rengeteg szolgáltatás van. A szolgáltatás használata pedig nemcsak az előfizetés beállításától (szolgáltatói oldal), hanem a telefontól is függ. Amit a használó konfigurál, főleg független telefonnál. A két beállítás együtt adja a szolgáltatások elérhetőségét. Azaz van használói felelősség is.
    Az előfizetés (domino is az) teljes (!) díjszabását is illik ismerni.
    A szolgáltatók a teljesen ingyenes illetve havidíjmentes (használati díjas) szolgáltatásokat általában aktiválják. Ezeket mind végigkérdezni előfizetésnél nem lehet, nem is érdemes. És sokan azt vennék zaklatásnak. :)

    A te esetedhez nagyon hasonló a roaming. Mindenkinél aktív. A felhasználó dolga pl. a határ közelében az automatikus hálózatválasztás kikapcsolása. Ha nem teszi, joggal kérik tőle a díjat.
    De hasonló a hangposta is. Havidíjmentes. Lehallgatni időszakonként díjmentes, máskor nem. Most kérdezzék meg mindenkitől, hogy akarja-e? Úgy veszik - joggal - mindenki tudja a használatának költségét és alapból bekapcsolják.

  • club1

    veterán

    válasz bepe79 #4241 üzenetére

    Legalább két dologban hibáztál (nem ismerted a telefonod működését és nem ismerted az előfizetésed funkcióit), meg is fizettél érte. Akkor most miért másban keresed a hibát? Ha összetöröd saját hibádból a vadonat új autódat, akkor visszamész az oktatóhoz?

Új hozzászólás Aktív témák