Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • György1212

    újonc

    Sziasztok!

    Volna egy óriási problémám NetStarttal kapcsolatban. Még friss a dolog, kb 2órája derült ki a dolog és a netet böngészve találtam el erre az oldalra.

    Remélem, hogy valaki tud érdemben segíteni.

    Barátnőmnek letiltották a kimenő hívásait. Azt gondolta, hogy nem ért be időben a befizetett pénz így felhívta őket. Közölték vele, hogy nem a telefonszámlával van a baj, hanem az általa használt NetStart szolgáltatás mutat nagy adatforgalmat.
    És itt jön a fekete leves.... 932 MB adatforgalomra (amiről nem tudjuk, hogy hogyan keletkezett, mert elvileg az én mobilnet-kártyámat használja a Párom, mivel külföldön tartózkodom) 1001004 forintot követelnek. Igen, jól írtam, egymillió-ezernégy forint!!!!

    Szerintem itt több minden sincs rendben, főleg azért sem, mert telefonon keresztül már többször jelezte, hogy nem kívánja igénybe venni ezt a szolgáltatást és haladéktalanul kapcsolják ki. Illetve ha leosztom az összeget akkor megabájtonként több, mint 900 forintra jön ki ez az összeg. És ha már 50-60 ezer forintoknál automatikusan jeleznek a fogyasztónak, hogy magas lesz a számlája, akkor ez hogy jött össze?

    Ha valaki érdemben tudna segíteni, hogy miként, merre induljunk a reklamáció és az ügy tisztázása érdekében, azt nagyon megköszönnénk.
    A t-mobilt felhívta Párom, természetesen az összeg kiszámlázásra kerül és be kell fizetni. Gondolhatjátok, mennyire segítőkészek és empatikusak voltak.

    Most mindenki tiszta ideg a családban. Megköszönünk bárminemű segítséget, itt a fórumon vagy az e-mail címemre ( kovacsgyuri84@freemail.hu ) .
    Köszönöm

  • György1212

    újonc

    válasz ForRedGlory #63531 üzenetére

    Párom felvette az ügyintézővel folytatott beszélgetést. Éppen most hallgattam meg. (csak a lényeget irom, kivonatolva, mert elég hosszú)
    Alapból azzal kezdi a pasi, hogy igen, a mobilnet miatt lett a korlátozás.
    Ügy.szolg: ...egy kiugróan magas NetSatrt forgalom miatt, ami bruttó 22 ezer forint. Internet lett használva a telefonon?
    Párom: Két sim-kártyás telefonom van, és egy t-mobilos simkártya van a netre. (Az, amit írtam is, hogy odaadtam neki). Direkt, erről még korlátozva is van.(mmint a nethozzáférés a saját simjéről.)
    Ügy.szolg: A korlátozás azért került rá, mert egy tényleges 22e forintos forgalom történt erről a telefonszámról. A telefon beállításait meg kellene nézni, hogy biztos, hogy erről a kártyáról történt a forgalmazás?
    Párom: És ez 22 ezer forint? Mert az aktuális egyenlegem 1001004 forint.
    Ügy.szolg: Ezt hol nézi?
    Párom: a t-mobil oldalon a saját egyenlegemnél. Itt írja, hogy kedvezmények levonása nélkül...
    Ügy.szolg: Itt a kulcsszó, kedvezmények levonása nélkül! És ez tájékoztató jellegű forgalom, ebből le lesznek vonva.. ( és itt kezdi a hantázást... ugyan mit von le 1 millióból? A felét? 500 ezer, hurrá! És olyan hangnemben beszélt, hogy igencsak megborítottam volna)
    Párom: *nagy sóhaj* hát igen, de ezt azért elég megdöbbentő így látni, meg, hogy hogy lesz ebből utána 50 ezer forintos számla (jól felértékelte, soha az életben még csak közelébe sem voltunk az 50 ezernek).
    Ügy.szolg: *hosszú másodpercekig néma csend* (már azt hittem, hogy megszakadt a vonal) Hát... hát... ez... ez az 1 milliós összeg ez valami rendszerhiba lesz, 1 milliós forgalmat nem tud 1 hónapon belül, főleg úgy, hogy 10-e van és elsejétől indul a forgalmazás... tehát az szerintem egy rendszerhiba lesz, hogy ekkora összeg van ott.

    Eddig tart az érdemi rész. Ezután letiltotta a már régen letiltott NetStart csomagot (ez is érdekes volt egyébként...), amit meg is erősített a telefonban, hogy le lett tiltva, de mire megírtam ezt a szösszenetet addigra Párom jelezte, hogy megint történt adatforgalom.
    Felhívta őket megint, az Ő szavaival élve "kábít, szédít, arrogáns is, szerinte biztos nem 1 millió de várjuk meg a számlát mert ő nem látja". Meg azért természetesen be kell fizetni... Anyátokat! (bocsánat!)
    Itt tartunk jelenleg.

  • György1212

    újonc

    válasz prozodus #63536 üzenetére

    Már tavaly októberben is szólt, mertjöttek ilyen 10-20 ezer forintos tételek a NetStart miatt. Párom azt mondta, hogy ezek az utóbbi időben megszűntek, feltételezem, hogy nem volt aktív a szolgáltatás. De most valahogy megint aktiválódott. És mondom, ma délután ismét kikapcsoltatta amit az ügyintéző meg is erősített (hanganyagon fel is lett véve, meg is van, hallottam is), de az azóta eltelt 3 óra alatt megint volt forgalmazás.

  • György1212

    újonc

    válasz prozodus #63541 üzenetére

    Holnap bemegy a helyi t-genyóba és megtudakolja személyesen is a dolgot, meg mondtam Neki, hogy irjon panaszlevelet a helyszinen. Külön térjen ki a megabájtonként kb. ezer forintos adatforgalomra, ami- valljuk csak be- irreális. Aztán meglépjük ezt a Békéltető- dolgot ha nem lesz más választásunk.

  • György1212

    újonc

    válasz kali #63548 üzenetére

    Szervusz!
    Köszönöm, hogy időt szakítottál az ügyre és kifejtetted a véleményed. Sajnos, nekünk ez a dolog nagyon is életszerű.
    Ma megy be Párom a helyi üzletbe és utánaérdeklődik, hogy mi is ez pontosan. Igen, valóban nem a kiküldött számla alapján reklamálunk, de az azért nem vitatható, hogy 1 millió forintos mobilnet azért durva. Teszem hozzá, hogy ami reggelre 1,2 milla lett úgy, hogy tegnap délután felfüggesztették a szolgáltatást. És már előzőleg is tiltva volt.
    Én például éppen a nyáron jártam úgy, hogy a t-mobile rendszere összeomlott (vagy volt valami probléma) és a flottás díjcsomagomról lekerült a kedvezmény. Pár hónap után feltűnt, hogy szokatlanul magas a számlám. Telefonon rákérdeztem, minden rendben van. Csak nem hagyott nyugodni a dolog, bemenetem személyesen és láss csodát!!!! Kiderült, hogy hónapok óta inaktív!
    Szóval, ha ebből indulok ki például, a "kedves" t-mobilnál ugyan mindegy, hogy milyen szolgáltatást veszel igénybe, mert jön egy ilyen hiba és megpróbálják rád verni a keletkezett számlát. Nekem azt jóváírták. De azt ugye nem gondolja senki, hogy 1 millát jóváíratunk velük? Sajnos ilyen jól nem megy.

    Remélem, hogy kiderül, hogy ez csak valami tévedés lesz és lesz bennük annyi gerinc, hogy fel is vállalják...

  • György1212

    újonc

    válasz djculture #63551 üzenetére

    Nem tudom, hogy annak idején kérte e, nem hiszem. De, ha kérte is, többször jelezte, hogy nem kívánja igénybe venni a szolgáltatást, kapcsolják ki. Ha ez nem történt meg, akkor már itt mulasztott a t-mobil.
    Köszönöm az infót, ha arra kerül a sor, igénybe fogom venni. Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák