- C# programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz Daffni2 #20121 üzenetére
A kiemelt és aláhúzott részt nagyon sokféleképpen lehet értelmezni és ebből adódnak a mindenféle félreértések.
Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy:
Én megkötöttem a határozott idejű szerződést, mert x forintomért z percet tudtam beszélni, így egy percnyi beszélgetésem y/z forintba került.A mostani egyoldalú módosítással már x+y forintért tudok csak z percet beszélni, tehát egy percnyi beszélgetés (x+y)/z forintomba kerül, ami ugye magasabb összeg, mint amiért én megkötöttem, tehát azt a kedvezmény, amit aláhúzva kiemeltél igenis érinti az egyoldalú módosítás, tehát jelen esetben pont az aláhúzott részt nem lehet úgy emlegetni, mint korlátozó szabályozást.
Ha a Voda az előfizu díjemelésének fejében arányosan plusz lebeszélhető perceket is adna, akkor lehetne hivatkozni az általad aláhúzottan kiemelt részre az ÁSZF-ből.
Természeten nem vagyok jogász és erősen szvsz. az általam leírtak, de erősen elgondolkodtató.
Én inkább ott látom a probléma tárgyát, hogy akinek nincs készülékhűsége az mehet ahová akar a határidőn belül. Aki pedig készülékvásárlással kötötte a határozott idejű szerződést, az a kedvezményes készülékvásárlással aláírt kötbéreket kell, hogy megfizesse, ha lefelé akar váltani/feltöltőkártyásít/szerződést bont. Úgy emlékszem a készülék mellé választott tarifa megtartását kell vállalni ill. összegben csak felfelé lehet módosítani.
A központi szabályozás is szerintem emiatt születhetett, mert annyira jól vannak tájékoztatva a voda pontok ügyfélszolgálatosai, hogy fentről mindenféle tájékoztatás nélkül nyakukba öntötték a .....t. Valljuk be, hogy nem szokott minden napos lenni az ilyen jellegű változtatás. Mondjuk akit az ügyfélszolgálatos szokott hívogatni telefonon és beszél az ügyféllel is sem állt a helyzet magaslatán ilyen tekintetben.
Szóval szerintem lehet nyugodtan vergődni annak, aki akar, de, ha készüléket is vett az előfizuval egyetemben, akkor számítson a készülékhűségnél aláírt kötbér kifizetésére.
Akinek pedig sikerült eddig módosítani az előfizuját megfelelően az tegye össze a kezét, hogy még időben beugrott egy voda pontba ezt megejteni.
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen