Új hozzászólás Aktív témák

  • radamsky

    senior tag

    hmm

    picit megzakkantam ma az egyik voda boltba, mondjuk az hogy a csaj egy kicsit okoskodo volt már fel se vettem, de ..... elgondolkodtato

    mondom kell sürgösen egy voda sim kártya, bementem mondom kérnék egyett azt mondja 1500 ft, de 500 ft lebeszélhető
    mondom mindegy ideglenesen kell, nem vészes
    aztán mondta mennyi a percdija , háát visszakérdeztem, hogy tessék?? (majd 3x az én percdijamnak tetejébe enyém ugye másodperc alapu)
    ok le van ejtve, ugyse nagyon lesz feltöltve akinek kell az csak azért hogy elérhető legyen
    node de csak voda irányba lehet lebeszélni, hmm mondom szupi, annyi baj legyen megoldom
    ja meg fel kell töltenem 3000 Ft-al is, mert különben lejár 30 napon belül?? már nem emlékszem

    bár az a tudalékoság ahogy a csaj az ügyet intézte már boszantott (tudom én vagyok a naiv , ugymond buta vevő), de hogy miközbe töltögette a papirokat ugy csepegtette az infokat
    A történet számomra happy lett

    Fizetni kellett előkaptam az 1500 Ft-ot erre kijelenti hogy picivel több, háát akkor sajnálom ennyi volt köszönöm nem kérem
    elmentem a LIDL-be és vettem ott egy kártyát és ahogy láttom a percdij is olcsobb

    csak ingatom a fejemet, nem elég hogy drága, nem elég hogy tudálékos volt az eladó, de hogy a végén megint más összeg lesz azt már nem veszem be

    picit huztam a számat, de legyintettem és csokolom

    Szerintem nem éppen ügyfélbarát magatartás

Új hozzászólás Aktív témák