Új hozzászólás Aktív témák

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz Vangelis #27036 üzenetére

    értem. nem mondtál újat az előző tényleíráshoz képest. :)

    ***

    tehát 2 kérdés:

    1. online rendelte, vagy bent volt-e egy ügyfélszolgálatnál, dílernél, és ott, fizikálisan aláírt mindent, és az ügyintéző is..
    elővettem a dossziémat.
    nekem van egy biztosítási példányom, amin vigyorog mindkettőnk aláírása.

    tehát. ha üzletben vette, keresse elő a papírokokat.
    és keresse meg, hogy van-e aláírt biztosítási szerződése.

    mert ha van, akkor nincs kérdés.
    akkor csak nem jutott el a biztosító példánya az irattárba, és/vagy nem vitték fel a gépre.

    ha nincs ilyen példánya, akkor valószínű az ügyintéző felejtette el.
    de könnyen kideríthető, hogy ki volt a tettetes, mert ugyanaz, aki a szerződést elkészítette.

    2. a számlája.
    szerepel-e a rajta a "care" +2k-s tétel, majd lejjebb, a kedvezményeknél a -2k.
    (mert ugye így is, úgy is 16k az alap végösszeg.)
    ha itt nem szerepel a tétel, és papírja sincs róla, akkor nem fogja tudni érvényesíteni a biztosítást, hacsak méltányosan nem jár el a vodafone.

    [ Szerkesztve ]

    fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

Új hozzászólás Aktív témák