- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Játékfejlesztés
- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vírusirtó topic
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz sirszevenap #31442 üzenetére
Idézet a biztosítási ÁSZF-ből:
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított: (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni.
A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon
(+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni; (iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagyRongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
(v) a sérültKészüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) aKészülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) azAdminisztrátor által közölt kárszámot.Ezek alapján úgy gondolom nem intézheted a kárrendezést,főleg,hogy valószínűleg a barátod sem az előfizető.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- E-roller topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Autós topik
- Politika
- EAFC 24
- Futás, futópályák
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs