Új hozzászólás Aktív témák

  • Daffni2

    addikt

    válasz sirszevenap #31442 üzenetére

    Idézet a biztosítási ÁSZF-ből:

    12. Kárbejelentés és kárrendezés
    12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
    12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden  esetben legelőször is  fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
    a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított: (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni.
    A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
    (ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon
    (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni; (iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
    (iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
    (v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.

    b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított
    (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
    (ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;

    (iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.

    c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
    (i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
    (ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
    (iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
    (iv) Lopás vagyRongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
    (v) a sérültKészüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
    (vi) aKészülék összes meglévő gyári tartozékát;
    (vii) azAdminisztrátor által közölt kárszámot.

    Ezek alapján úgy gondolom nem intézheted a kárrendezést,főleg,hogy valószínűleg a barátod sem az előfizető.

    [ Szerkesztve ]

    "Aki ad,az nyer"

Új hozzászólás Aktív témák