-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz Dobos21 #36291 üzenetére
Telefonos üfsz-on hibabejelentés, 72 óra alatt ki kell javítaniuk.
Jelezd, hogy több lészülék is produkálta(emiatt a készülékhiba kizárva), s a helyszínekről, időpontokról is adj minél részletesebb tájékoztatást.
Fontos, hogy NE panaszként, hanem hibajelentésként rögzítsék!
72 órán túl kötbért kell adjanak neked, ha nincs megoldva a hiba.
Ha lezárják a hibajelentésedet, akkor nézd meg, hogy jó-e, ha nem hívd megint s jelezd, hogy ez a pár órája kijavított hiba(azthiszem lezárás után 24 órád van jelezni, hogy javult vagy nem). Ha 24 órán túl jelzed az új hibajelentésnek minősül.Ha nem hozza meg a várt eredményt a hibajelentés, akkor NMHHhoz lehet menni.
A 72 órás csere pedig vonatkozik a törvény szerint az Apple-re is, csak az üfsz nem akart kibontani 1 bontatlan telefont... A törvény téged véd, nem irathatnak alá veled olyat, hogy lemondasz a 72 órás cseréről, szerintem. Illetve azt hiszem, ahhoz joguk van, ha a hibát nem tapasztalják, akkor szervizbe küldik, de ha onnan az jön vissza, hogy hibás volt újat(nem javítottat) kell adjanak, ha jól tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)
- Panasonic TX-55GZ950E - Smart OLED Televízió, 55", 4K Ultra HD, HDR10+ - Új, bontatlan - Eladó!
- Corsair RMx White Series RM850x
- ASROCK RX 6800 XT 16GB GDDR6 TAICHI Eladó! 145.000.-