Új hozzászólás Aktív témák

  • musicryder

    tag

    válasz mukibuci #41589 üzenetére

    Akkor felkészült volt az ügyintéző... mert mikor kb semmi új ajánlatot nem tudott mondani nekem annyit mondtam neki, hogy jó akkor lemondom az előfizetésem és átmegyek a Telenorhoz, mert ott kedvezőbb ajánlattal " várnak "
    És erre mondta a csaj nekem, hogy ha lemondom az előfizetést akkor még 30 napig élni fog a számom... Így mondtam neki, hogy remek, mert akkor a számot átviszem és kapásból rávágta, hogy akkor egyszerűbb ha egyből számhordozással kezdek a Telenornál, mert így neki akkor nem kell a számomat átaktiválnia egy másik Simre és " gyorsabban " is fog minden haladni... Szóval amit írtam azt ezek alapján írtam...
    Itt lehet, hogy az is közrejátszott, hogy 2008 óta voltam ügyfelük és 1-2 éve mikor anyám is lemondta náluk az előfizetését neki is egy ilyet opciót ajánlottak fel csak nála nem 30 nap lett volna a feltöltési idő hanem 90 nap...

    Bár azért valahol meglepett a csaj hozzáállása is, mellyel kb mindent elárult az értékesítési tapasztalatáról, hozzáállásáról ( a szokásos kirakatbaba funkciót látja el )... kb meg se próbált megtartani vagy épp meggyőzni a lemondásról ( míg anyám esetében kapásból felhívta az ügyintéző a központot és próbálták valamivel azért még meggyőzni )

    Xperia™ X10 mini Pro, Xperia™ M2, LG G Flex 2, Xperia™ Z, Xperia™ Z5, Huawei P9, Xperia™ XZ Premium, Xperia™ 1, Iphone 12 Pro

Új hozzászólás Aktív témák