Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz LámaZ #45225 üzenetére

    Sehogy. Remélem, nem ebben a topikban irtam (mert akkor ismétlés), de az, hogy tévedésből 1-2 napig nem voltál elérhető, az pont annyi, mint egy kétnapos műszaki hiba. Ha tényleges műszaki hiba miatt nem működik a telefonod, akkor sem jár semmi (3 nap után is csak kötbér), így ez esetben sem, lényegében totálisan mindegy, hogy neked épp az adategyeztetést baszták el és amiatt nem ment a telefonod.
    Nem mellesleg egy cég/vállalkozás egyetlen mobilszámon kívül más elérhetőséggel is szokott bírni (cégnél kötelező az emailes elérhetőség, ha jól remlik), tehát az ilyen kár ért, olyan kár ért szöveget még feltételes módban is megmosolyogná bárki (ha nem lenne eleve nullpontos, mert az ászf eleve kizárja az elmaradt haszonból eredő kárigényt).

Új hozzászólás Aktív témák