Új hozzászólás Aktív témák

  • lomha lepke

    tag

    válasz fateless #4920 üzenetére

    A kategória mértéke telefonszámonként van meghatározva, legfőképp a forgalomtól függően. Ha van négy számod a 15000-es csomagban és nem beszéled túl a keretet, az egyenletes eloszlásban 3750 Ft-os forgalom. Ez nem egy olyan nagy összeg, amire kedvezményeket lehetne adni. A zárt csoport itt nem számít, ott ingyenesen beszélhetsz a havidíjért, nem generálódik forgalom. A net is maximum ahhoz a számhoz adódik hozzá, amelyiken meg van rendelve. Jelenleg kéthetente készül új besorolás, de lehet hogy havi bontásra fog átállni.

    Azt megteheted, hogy kötsz a hosszabbításkor egy tarifahűségnyilatkozatot is, ebben a csomagban B kat.-ból vehetsz telefont.

    Azt is tudnod kell, hogy minden üzleti csomagra vonatkozik egy üzleti hűségnyilatkozat. Időtartama kettő év, lényege hogy ha a csomagba lépéstől számított kettő éven belül nem üzleti csomagra módosítasz tarifát, vagy szerződést bontasz, fizetned kell telefonszámonként 84 eFt-ot. Ha esetleg normál hűségnyilatkozat is van, akkor annak a díja pluszban rájön (bontásnál). Ha tarifahűség is akad, akkor azé is.

    Azt meg lehet mondjuk próbálni bontás előtt, hogy írsz egy levelet, amelyben jelzed hogy amennyiben nem hosszabbíthatsz D kategóriával, elhagyod a céget. A 9 év komoly hivatkozási alap lehet, végül is a kezdetektől ügyfél vagy. Szerintem elképzelhető, hogy engedélyezni fogják, ha így lesz, az már nem valószínű, hogy mégegyszer megkapod (hacsak nem forgalom alapján). E-mailben az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com címre írhatsz. Vagy levélben az 1096 Bp. Lechner Ödön fasor 6. postacímre, Vodafone Magyarország Zrt. Levelezési csoportnak. Mivel itt méltányossági alapon születik a döntés, továbbjut az illetékesekhez, és egyébként is a bontásokat komolyabban veszik.

    "Az okos ember elvégzi a sors által reá rótt feladatot. A bölcs ember másokkal végezteti el maga helyett." Rahim el-Haszra

Új hozzászólás Aktív témák