-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz raziel01 #55650 üzenetére
A 1717-el kezdődő rövid (4 és 5 számjegyű) számok a Vodafone Magyarországhoz tartoznak.
A 17177-el kapcsolatban egy csomó oldal tévesen jelzi, hogy átverés. Nem az, bár nem minden válasz esetén szokták aktiválni a kért szolgáltatást, mert időnként olyanoknak is küldenek ilyen ajánlatot, aki nem veheti igénybe (pl. flottás). A rá küldött sms ingyenes. -
MCs88
aktív tag
Sziasztok,
A családi vállakozás nevén van 2 darab Business Smart 3GB előfizetés 2021 májusi hűségidővel, de édesapám úgy döntött, hogy ideje nyugdíjba mennie és bezárná a céget. A telefonszámokat szeretnénk megtartani, így átíratnánk a saját nevünkre lakossági díjcsomaggal, de a kérdés, hogy ilyenkor mi van a hűséggel? Tovább lehet ezt vinni csak új névvel a lakossági előfizetésekre vagy ha a lakosságiban aláírunk újabb 1 vagy 2 évet akkor alapból semmi gond nem lesz? -
OldAkita
aktív tag
válasz baloghgabor #55639 üzenetére
Nagyon kedves vagy hogy kipróbálásra felajánlod. Átgondolom és jelentkezek ha eljön az ideje, bár én Pesten lakom, a húgom akinek szánom, Kecskeméten, de olyan hülye helyen hogy csak a Vodafone fedi la ha jól tudom. Majd kiderítem mit mond az öcsém mert ő is arrafelé van, és neki vezetékes van. Egyelőre a régebbi lecserélt PC-met rakom össze neki :-)
-
MadMancs
veterán
Hmm.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
trec12
addikt
-
baloghgabor
aktív tag
-
bohoc71
aktív tag
Premium Call Barring (BAPRE and BAPRI settings) Hali! Ha egy előfizetői szerződésben szetepel ez a szöveg,mit jelent? Köszi
Meghajlás...Puszi...Taps....
-
MadMancs
veterán
Sziasztok.
A jó dolgok most SIM re vagy ügyfélszámla értendőek? Az a tapasztalatom ha az egyik elofizura ad valamit akkor a másikra már azt írja mindig hogy nem nyertél. Ez véletlen jön így ki vagy igy is kell lennie?Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
MindigTV oldalán azt írják febr 5 történt meg a frekvenciacsere, most kezdik majd az új boxok kiküldését, és 2020 szeptemberében történik meg a DVB-T HEVC átállás. Szerintem ez kilőve.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #55676 üzenetére
Köszönöm
Egyébként kis info hátha valaki hasonló helyzetben van. Nemrég kérdeztem mi a helyzet a Voda UPC közös ügyfél esetében ha a cím nem egyezik.
Na a lényeg, a név, anyja neve, születési idő, szig szám és az ÁLLANDÓ lakcímnek kell egyezni csak. Azaz a szolgáltatási cím, tartózkodási cím lehet különböző címeken. Legalábbis egy kedves Red asszisztens ezt a tájékoztatást adta ( UPC üzletben nem tudtak pontos tájékoztatást adni ezzel kapcsolatban).Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
wjbhbdux
veterán
letölteném a számlám:
"HTTP Status 400 – Bad Request
Type Exception Report
Message Invalid character found in the request target. The valid characters are defined in RFC 7230 and RFC 3986
Description The server cannot or will not process the request due to something that is perceived to be a client error (e.g., malformed request syntax, invalid request message framing, or deceptive request routing).
Exception
java.lang.IllegalArgumentException: Invalid character found in the request target. The valid characters are defined in RFC 7230 and RFC 3986 org.apache.coyote.http11.Http11InputBuffer.parseRequestLine(Http11InputBuffer.java:483) org.apache.coyote.http11.Http11Processor.service(Http11Processor.java:502) org.apache.coyote.AbstractProcessorLight.process(AbstractProcessorLight.java:65) org.apache.coyote.AbstractProtocol$ConnectionHandler.process(AbstractProtocol.java:810) org.apache.tomcat.util.net.NioEndpoint$SocketProcessor.doRun(NioEndpoint.java:1623) org.apache.tomcat.util.net.SocketProcessorBase.run(SocketProcessorBase.java:49) java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(ThreadPoolExecutor.java:1149) java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:624) org.apache.tomcat.util.threads.TaskThread$WrappingRunnable.run(TaskThread.java:61) java.lang.Thread.run(Thread.java:748)
Note The full stack trace of the root cause is available in the server logs.
Apache Tomcat/8.5.50 (Debian)
"Ez egy internet szolgáltató btw.
/s
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #55683 üzenetére
Nem. App nem létező számlára nem ezt írja. Jelen esetben számla már van, de számlakép még nem került feltöltésre.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
paolinho
őstag
Segítsen már valaki helyretenni nekem ezt az RCS-üzenetküldés témát!
Ahogy utánaolvastam, itt egy olyasfajta üzenetküldési lehetőségről van szó, ami nem a klasszikus SMS küldése, hanem Internet alapú, tehát kvázi, mint ha chat-elnék!?
Nekem egy olyan előfizetésem van, amihez korlátlan belföldi hívást és 5 Gb Netet biztosít a Voda, viszont az SMS mind fizetős. Akkor most ez a fajta üzenetküldés kiváltja a korábbi SMS-t vagy sem?
Egy Samsung S9+ a telóm, de a gyári Üzenetek alatt nem találtam ennek beállítási lehetőségét, noha azt olvastam valahol, hogy ez eredendően benne van az app-ban.. Letöltöttem az Android Messages-t, de ott sem lelem a Beállításoknál ennek a kiválasztását. Találtam egy Smart Messages applikációt, ami elvileg erre hivatott, de abban sem látok választási lehetőséget a régi és az RCS üzenetek küldésére, lehet azért, mert minden üzenet RCS-üzenet. Hogy működik most ez tulajdonképpen? -
MadMancs
veterán
Csak szintén RCS képes számra tudsz RCS üzenetét küldeni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kdennis
aktív tag
Képzeljétek el, 2 napja felhívott a vodafon hogy letelt a 2 éves hűségemből 1 év és most megváltoztathatom a flotta csomagomat. Kérdi mennyit fizetek havobta, mondom 6- 7 ezret. Fuuu az nqgyon sok aszondja. Most megváltoztathatom es sokkal olcsóbb lesz, az alap csomagomba kapok 5 gigát meg korlátlan facebook meg korlátlan beszéd 2500 ér. Épp ettem, és addig mondta hogy vegul en hulye belementem. Utána amikor megkaptam a szerződést látom hogy 2000 ft al tobbet fizetek most 1 évig es kevesebb a netem is. Nagyon mérges vagyok... vissza akartam csinálni de nem engedik. Már áttanupmányoztam a flotta csomagokat es sokkal jobb csomag is lett volna ami nekem valo de azt meg se említette ez a hulye csaj. már találtam a szerződésben egy részt hogy 14 nap mulva elállhatok a szerződés kötéstől ha telefonon intézem de azt mondták hogy az a meglévő hosszabbításra nem vonatkozik.
Szerintetek van esély rá hogy vapami jogi úton masik csomagba léptessenek ezek után?
A képen a kékből szeretnék visszalépni másikba. Annyira mérges vagyok... még kifizetném a kötbért is ugy felmérgeltek... -
-
Tav-Csoves
őstag
Sziasztok!
Ismrősömnek van 2 db postpaid mobiltelefon előfizetése
Egy Go talk és egy Red S csomagja.Ha lejár a hűségidő, változhat az előfizetés díja?
Tudtommal törvény írja elő azt, hogyha lejár a hűségidő a szolgáltató nem emelhet árat, nem változhat a havidíj!
Ennek ellenére ismerősöméket megkereste a Call center, és közölték velük, ha nem írnak alá újabb hűségidőt, akkor a havidíj megemelkedik!
köszönöm a választ!
-
DevKiller
senior tag
válasz Tav-Csoves #55690 üzenetére
Szerintem csak rákényszerítés a hűségre.
Édesanyám flottás száma már lassan 1 éve hűség nélküli, és nem emeltek semmit, és nem is változtattak a csomagon semmit sem.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
4Grider
nagyúr
válasz Tav-Csoves #55690 üzenetére
A call centeres általában valami kereskedő. El kell adnia valamit, azért ül ott. És azért kap jutalékot, ha eladja. Ezért aztán mindent mond, amivel próbál meggyőzni. Ha tudod, hogy az eht előírja, hogy határozott idejű szerződésből határozatlan idejűvé váló szerződés során jelentősen nem emelhetők az előfizetés költségei, akkor miért kérdezed?
-
-
paolinho
őstag
válasz kdennis #55687 üzenetére
Bocs, de nem értelek. 5.490,-Ft az hogy lett 2e-rel több ennél az összegnél? Kérdezhetném úgy is, hogy a Flotta Prémium Speciál mitől több mint 6-7e?
Mondjuk sejtem az okát, ugyanis én egyébként hasonlóan jártam a szerződésem módosítása kapcsán, és nekem is több lett a számlám ezután, viszont az volt ennek az oka, hogy a korábbi szerződésem mellé igényelt "Megújuló PluszAdat 5 Gb" -os Net-emet elfelejtette említeni a kisasszony a Vodafone-tól, hogy le kellett volna mondanom, amikor új szerződést kötöttem velük.[ Szerkesztve ]
-
the.odzsy
aktív tag
válasz paolinho #55697 üzenetére
Úgy gondolom hogy 1990,- Ft volt az eredeti ebből lett 5490,-.
Amúgy nekem meg a Red-ből való visszalépésem során felejtették el mondani, hogy a készülék biztosítást le kellene mondani (mert a Redben benne volt a biztosítás az előfizetési díjban).[ Szerkesztve ]
MAGYAR vagyok nem turista!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 32 GB DDR4 ECC legolcsòbb egyben !!!
- Zotac Twin Edge OC RTX 3060 Ti
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen