Új hozzászólás Aktív témák

  • Beniii06

    őstag

    válasz fairi #57373 üzenetére

    "ügyintéző feladata lenne, ha megemlíti hogy kamionos kiemeli, nem biztos jó megoldás, de azok általában nem értenek a dologhoz."

    Lenne, de neki csak az számít, mint értékesítőként, hogy új embereket szerződtessen és megkapja a jutalékát, lehet jövő héten már nem dolgozik ott, de ismerősöd fogja elszenvedni a hátrányát, a félre/nem teljeskörű tájékoztatást.

    Azért is lett volna jobb pl telefonon intézni, mert ott kikérhette volna a hangfelvételt és lett volna mire hivatkozni/reklamálni, de személyesen még erre sincs lehetőség. Itt a gond, hogy sokan azt gondolják, hogy azért mennek személyesen ügyet intézni/előfizetést kötni, mert akkor az ügyintéző a neki legjobb csomagot fogja választani, a valóság meg az, hogy tisztelet a kivételnek, de ők sem tájékozottak és csak a jutalékra mennek(minél nagyobb csomagra rábeszélni), nekem és itt a fórumon olvasottakon ez a tapasztalat.

    Erre így én sem látok megoldást, max ha hazajön, akkor menjen be egy üzletbe és a saját tapasztalatai alapján, hogy mennyire korlátozták le/milyen plusz összeget fizettetnek ki vele érdeklődjön, illetve ha szükséges váltani(telefonszám nem fontos), akkor minél előbb visszamondani, mert annál kevesebb kedvezményt kell visszafizetnie kötbérként(tanulópénz azért mert nem járt kellőképpen utána), neked meg addig érdeklődni kellene másik alternatívaként pl Itt és Itt. Én ezt csinálnám az ismerősöd helyében.

    "Got any other secret weapons?"

Új hozzászólás Aktív témák