Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz KRoli92 #65735 üzenetére

    Tudtommal egy felhasználónak 10 feltöltős száma lehet (összesen, bármely szolgáltató összegét nézve).
    A voda fiókba, teljes hozzáférést, adva tudod korlátlanul összevonni a fiókokat. Ez pedig úgy kell csinálni, hogy a Nagyi fiókjából meghívod magadat megadód a saját emailedet) - akkor kapsz egy üzenetet emailben, amire rákattintva be kell jelentkezned a fiókodba, majd ott megjelenik egy ablak, hogy elfogadod-e a felkérést - el kell fogadni, azt követően, már oldalt meg fog jelenni, a nagyi fiókja is névvel, a saját számaid alatt baloldalt. Erről az eseményről, a nagyi email fiókjában is lesz majd egy üzenet, hogy sikeresen megtörtént (nem ez a szöveg de ez a lényege)

    - Ezzel viszont továbbra is ő a tulajdonosa, csak hozzáférést ad a kezeléshez.
    Amúgy a nagyi fiókjában azt is látod, mikor jár le az adategyeztetés ideje. Mert nekem pl amit kiküldtek üzenetet, hogy 60 napom van rá, az aug. 20-án járt volna le, de a fiókban meg október 20-ír. Általában 2-3 hónappal korábban már jelzi a voda, az adategyeztetést.

    Amúgy én csak a voda oldalán lévő adatokat másoltam be, "biztos ami biztos" alapon, mert eddigre már több próbán túl voltam... - késő este, akkor gondoltam talán nem terhelt vagy ilyesmi... de lehet ettől független. pár nappal később meg akadozott az oldal nappal és este is.

    "Két telefonszám van a fiókom alatt, meg ennél az adott számnál is ez az email cím van megadva, szóval igazából nem értem."
    Nekem is azonos email van meg adva, a 4 számból 3-nál. de ez nem volt gond. (nem mind az enyém).

    Fb-s belépéses dologgal nem tudok segíteni. De ha emailt cserélnél, azt javaslom, telefonszámmal + jelszóval lépj be voda fiókba, és ott probáld cserélni az email címet - nagyinál (ha ott van a nem létező email).

    " de csak tölt, és semmi, nem megy tovább a sikerre."
    Hány percet vártál? én várnék vele, 10-15-öt is, hátha :)

    Amúgy ha meg van a biztonsági kód, akkor könnyebben tudsz ügyfélszolgálaton ez ügyben eljárni (ez 5 jegyű szám, ha nem lett változtatva, akkor a szerződésén ott van, lehet megtalálod a voda fiókban és/vagy változtatni is lehet, meg kell nézni.) Ennek birtokában könnyen kell menjen az ügyintézés.

    Másik opció, hogy felhívod őket, elmondod, hogy mi a helyzet. És hogy erre mit fognak mondani, miben tudnak segíteni. Hogy sikeres legyen az egyeztetés. Ha úgy van egy képet is feltölthetsz, vagy "linkelhetsz nekik" pl link rövidítő cím bemondásával akár: https://tinyurl.hu/ -n tudsz készíteni rövid linket.

    De lehet ha végig viszik a folyamatot ők is látják... egy telefont megér.

    " gondoltam előtte elputtózom, hát a mobil lottó szolgáltatás sem működik."
    Ez nem újdonság. itt is írnak róla.

    "Ez nem egyedi eset"
    Előfordulhat, a családban rendszeresen jön, meg magamtól is szoktam követni... időről időre... (volt, hogy pont jókor, mert ugye, a egyenlegfelhasználási időt is figyelni kell).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák