Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Boond #65855 üzenetére

    Tettem egy webes panaszt, hogy az augusztus elején befizetett számla képét még mindig nem kaptuk meg a fiókunkba. A panaszt a fiókba bejelentkezve tettem. Az volt a form-on, hogy nem kötelező az ügyfélbiztonsági kódot feltüntetni.
    Ezek után egy hétre érkezett egy e-mail, hogy az üzleti ügyfélszolgálathoz áttették a bejelentést, mert ez nem az ő illetékességi körük.
    Rá egy hétre az üzletetitől egy e-mail, miszerint nem azonosítottam magam megfelelően, amúgy is csak a cég aláírásra jogosultja járhat el ennek a 3 éves előfizetésnek az ügyeiben, mert személyesen ügyfélszolgálaton nem hatalmazott meg engem hogy eljárjak az cég ügyeiben, így lezárták a bejelentést. Aláírási címpéldány, meghatalmazás nem érdekli őket, a tulajdonost rángassam haza, és menjek be vele egy személyes ügyfélszolgálatra.
    Számla most sincs a fiókban.
    Totális inkompetencia.

Új hozzászólás Aktív témák