Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz pitiless #65856 üzenetére

    Akkor lényegében történt vmilyen változtatás. Gondolnám az exel arra kell(ene), hogy kb utána tudjanak nézni.
    De másnak is volt úgy emlékszem hasonló, más okból. vmilyen technikai hiba lehet. DE látom megy a beletörődés :)

    Nekem nincs 5g-m, meg erre felé, valószínüleg nem is lenne...
    Decemberben bővül az 5g hálózat Hátha érdekel(ne) :)

    4Grider Érdemes megadni, vagy jelezni, vmilyen azonosítót, stb. Nálad úgy látom eleve bonyolultabb a történet, mert céges. Én is akartam ügyintézni, másik kártyát adategyeztetésre, az ügyintéző készséges volt... bele is ment volna... de a biztonsági jelszót senki sem tudja kb (sosem lett használva). Adategyeztetésnél meg hibát írt ki, mindenkire. - Pedig nem üzleti előfizetés...

    A megoldás, az votl, hogy regisztráltam egy fiókot, és azon keresztül bonyolítottam a dolgokat... úgy már sikerült az adategyeztetés (egy betű elírás lehetett max), és nem az elfőzető nevében, így az üzenet félre vezető volt.

    " a tulajdonost rángassam haza, és menjek be vele egy személyes ügyfélszolgálatra."
    Nem lenne egyszerűbb szólni az illetőnek, hogy ezt az emailt (akár copy+past) küldje el, erre és erre címre?

    Én is voltam bankban, rokon az ügyintéző, mégis "ezt nem mondhatom, vagy mondhatnám meg mert..."
    Akkor, egy idegennek...

    Amúgy ahogy olvasom nem vagy egyedül másoknak sincs... "majd lesz".

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák