Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz mikk2000 #66544 üzenetére

    Az hogy egy ügyfélszolgálat mennyi idő alatt veszi fel a telefont, szintén lényeges szempont, bár jobb lenne ha nem lenne alapvetően teljesen ellentmondásos az egész, és akkor nem kéne hívogatni őket (teljesen feleslegesen).

    A cég egy ügyvitelirendszer-cserével lábonlőtte magát a nyáron, azóta kétvállon fekszenek és a telefonos ügyfélszolgálat fél óra alatt kb. esélytelen.

    Az a része viszont, hogy te ezeket a kódokat nem akarod tudni értelmezni, neadjisten ha már itt vagy az interneten, akkor nem sétálsz el a szolgáltató weboldalára, ahol mindez leírva megtalálható (így tökfölöslegesen hívogatod a telefonos ügyfélszolgálatot, és miattad IS nem lehet elérni, mert olyat akarsz kérdezni tőlük, ami ott van a weboldalon, csak egy kis fáradságot kéne venni és megkeresni), az már sajáthibás baleset.

Új hozzászólás Aktív témák