Új hozzászólás Aktív témák

  • #76055552

    törölt tag

    válasz #72445440 #67055 üzenetére

    A nyári átállással eltűnt a "nemzetközi hívások tiltása" kapcsoló a webes felületről, de ami rosszabb: a korábban bekapcsolt tiltásom is kikapcsolásra került szolgáltató által (még sms értesítés sem jött erről).
    Szóval tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy kérjem az ügyintéző általi bekapcsolást.
    40 perc várakozás után jelentkezett élő hang. Bekapcsolta......mondja.
    Elköszönünk.
    Utána tesztelem a dolgot egy nemzetközi számra indított hívással: az automata hang nem azt mondta be, hogy a nemzetközi hívások korlátozva vannak, hanem hogy a hívások korlátozva vannak. Na mondom bumm....hívok egy magyar számot...ugyanaz a szöveg.
    Faxa....hívhatom megint a 1270-et. 50 perc várakozás után az ügyintéző megoldotta a kérésem, levette a kollégája által felrakott teljes kimenő hívástiltását, és rárakta a nemzetközit.
    Mondtam neki, hogy 3 panaszt vegyünk fel: egyet az első 40 perc várakozás miatt, egyet a teljes hívás tiltása miatt, egyet pedig az 50 perc várakozás miatt. Azt mondta rendben....
    Aztán mondtam, hogy inkább hagyjuk is a dolgot, majd a megszokás és helyett a pénztárcámra bízom a dolgot. ....
    Nem is a bénázások bosszantanak, hanem a 40-50-80 perc várakozások az élő hangra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák