Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie17

    addikt

    Eszkalálódik a helyzetem, és kezdek nagyon mérges lenni. Nem eleg, hogy múlt hónapban nem kaptam számlát és már csak a felszólító sms-ben tudtam meg mennyit kell fizetnem (a flotta szarházi, nem látok semmit csak papír alapú számlát kapok), most nagy kegyesen kaptam papír alapú számlát, amin a múlt havi "késésért" 600 Forintot felszámoltak. Oké, legyen... Na de az hogy tegnap felhívnak, hogy újra fáradjak be, mert a hattércsoport szerint számla tartozásom van (utána láttam a számlát, dec 15 a határidő :F ), és csak egy év hűséggel választhatok lakossági csomagot a flotta után. Na mondom menjek be negyedszerre is szeptember óta, amikor elmondták hogy nincs hűség a számomon és 15 napon belül a legkisebb csomagba kihozzák a számom. Azóta hiba van a rendszerben, nem hajtották végre a cserét. Most hirtelen hűséggel már működne amiért újra!!! be kell mennem. Kérdem én, akkor mi a jó büdös francot csináltak eddig? Miért nem kaptam semmi papírt szeptemberben, miért vették el simán a meghatalmazást mindenféle másolat nélkül? :(((
    Most lett így elegem az egészből.
    Az egész csak egy nagy kabaré, gusztustalan módon végrehajtva.
    De, hogy belőlem nem esznek többet az biztos, a számom hűség nélkül lesz az átrakva az tuti. Sőt, ha a Telenornál sikerült nekik flottából kártyásba akkor a Vodának is menni fog, legfeljebb kapnak motivációt.
    3 telefon (ez nagyjából 3,5 óra az életemből), 6 levél (4 válasz), 3 személyes (nem is tudom már mennyi parkolás és idő összesen...) az elmúlt 2,5 hónapban. Mindezt a Westend üzletben lévő Voda "intézte".
    Szánalmas :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák