Új hozzászólás Aktív témák

  • kukoricalee

    csendes tag

    Sajnálattal tudom megállapitani, hogy a vodafone elvesztette minden realitását.
    6 előfizetéssel akartam volna hosszabitani, és tizensok éve vagyok előfizető. Felhivtam 1270, ahol 1 ora 27 perc után kapcsoltak is egy ügyfelest.Az ajánlatuk az volt hogy a publikus csomagok közül válaszak, azt adják azon az áron ami az oldalon van.De nem volt képes az ügyfeles felfogni, hogy a jelenlegi csomagjaimhoz képest - ami korlátlan beszélgetést,és egy kivételével korlátlan netet tartalmazott - , ha a publikust választom, havonta 18000 ft-tal emelkedik a számlám, és semmi pluszt nem adnak érte. Az elmúlt tizenx évben mikor hűség végen felhivtam őket hosszabítasi szándékkal, közölték nekem mint jó es régi előfizetőnek elengedik az esetleges emelkedés vagy csomagváltás miatti különbözetet, volt amikor még bónusz uj mobilt is adtak. Most meg, felkínálják hogy fizessek havi 18000 ft-tal többet, ugyanazert - korlatlan beszéd, korlatlan net - ? Ki az a mazoista aki ezt bevállalja? A csúcs az volt mikor közölte az ügyfeles "úr", akárkit hivhatok mindenki ezt fogja ajánlani nekem, és hogy nincs, és soha nem is volt ügyfélmegtartó csoportjuk, és hosszabitási akciójuk se volt soha, az van amit ő ajánlott. Bravo vodafone ügyfélmegtartás. Szerintem ezzel el is döntötték helyettem is a maradni vagy nem maradni kérdést.

Új hozzászólás Aktív témák