Új hozzászólás Aktív témák

  • KRoli92

    tag

    válasz Lauda #72132 üzenetére

    Köszi a segítséget mindenkinek. Végül sikerült, +5gb mobilnetben tudtam velük megegyezni 22 hónapra, úgyan azon az 1990 Ft-os áron. Rendeltem egy Realme 8 5g készüléket is a 1270en ügyfélmegtartó által, de egyelőre még nem nagyon akarják küldeni.Csak számlát kaptam róla egy 0 Ftosat, mivel részletfizetés, de a rendelésről semmi mást, hogy folyamatban lenne vagy mikor küldik stb. Pénteken felhívtam az ügyfélszolgálatot kíváncsiságból, hogy kb mikorra várható a szállítás, de azt mondta az ügyintéző, hogy késés várható, és remélhetőleg a jövőhéten megkapom. Valaki nem tudja, hogy most van valami hiba náluk, ami miatt lassabb a szállítás? Még előtte üzletben is megrendeltem, mert online nem volt rendelhető, arra az ügyintéző jövőhét elejét mondott, de mivel utána láttam még aznap hogy online is rendelhető, ezért visszahívtam az ügyfélmegtartókat, és megrendelték nekem ők.Az üzletbe rendelés az csak foglalás. Ha esetleg az üzletbe előbb megérkezik, átvehetem azt, ezt meg töröltetném, van ilyen lehetőség? Olvastam olyan régebbi bejegyzést facebookon, hogy valakinek már egy hónapja nem jött meg valami rendszerhiba miatt, lehet, hogy most is ez van? Két éve 2 nap alatt megjött online rendelés, de ott hitelbirálat is volt, most meg ugye nem mivel hosszabbítás, ezért nem tudom, hogy valami hiba van és hosszadalmas csúszásra számíthatok, vagy nem és csak pár nap... Szerdán rendeltem. Ha nem kapom meg a készüléket, akkor átállítják 1 év hűségre, vagy a hosszabbítástól is elállhatok és visszaállítják a 2022.Decemberi 16-át hűségidő végének? Vodafone alkalmazásban jelenleg 2024.Okt. 04. Köszi :R

Új hozzászólás Aktív témák