Új hozzászólás Aktív témák

  • ALI_G

    veterán

    Ja, amin nagyon kiakadtam:
    Asszem egyik vonala a vodafone-nak, hogy ügyfélközpontúak. A nagy lókakit!
    Múlt héten Szlovákban voltam síelni. Kb. 50 percet beszéltem külföldről, amikor felhív a vodától vki, hogy az ügyfélszabályzat szerint én köteles vagyok hóközi számlát fizetni, amennyiben meghaladja a számlám az X % növekedést. Közölte, hogy tudja, hogy külföldön tartózkodom, és hogy adjam meg az azonosítómat. Ez még ok., de hogy 4 percen keresztül nyaggat a továbbiakban, hogy nekem 21e FT-os számlám van, és h jövőhéten fog kiérkezni, és ha nem fizetem be, akkor nem tok majd csak fogadni hívásokat. Mondom ok, addig úgy is hazaérek, befizetem. Mondta, ha be is fizetem, kell neki 3 nap átfutás. Hétfőn be lett fizetve, csütörtök van, és le van tiltva a kimenő hívásom, és az SMS küldés. Ezt most miért csinálják velem?
    Felhívom őket, hogy septibe rakják vissza mert irgum burgum, hát nem azért vagyok előfizus, hogy ne tudjak telefonálni ha kell. shit beléjük.

Új hozzászólás Aktív témák