- Milyen NAS-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nincsnév007
őstag
nekem most bangladesből meg afrikából küldik a linket sms-ben hogy aktiváljam a vodafone pontjaimat.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
válasz nincsnév007 #82207 üzenetére
Csalás, és néhány láma meg is adja a kártya adatait a végén...
-
Marcsello31
őstag
Nagyon rá èrnek odaát, inkább tolnák a talicskát betont hordva, hogy nincs jobb dolguk . .
-
gabor9991
őstag
válasz Marcsello31 #82206 üzenetére
Ez azért eléggé hihetetlenül hangzik számomra, lassan már olyan sztorik jönnek, hogy nem is kell hogy felhívják az embert elég ha tudják hogy mi a telefonszáma akkor is ellopják a pénzét
-
zzola
félisten
válasz 4Grider #82215 üzenetére
Látom.
Elírás az.Flotta Premium 25GB
5000-
Vodafone hálózatán belül/csoporton belül: díjmentes beszélgetés
Hálózaton kívül: díjmentes beszélgetés
SMS: 19 forint
Adatkeret: 25GB (16GB roamingolható)
Nemzetközi hívás egységesen 76 forint/perc.
Másodperc alapú a számlázás.
A díjak e-pack-kel értendőek.[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
Ennél már csak az volt a jobb, amikor redes voltam, és rányomtam a jó dolgokra, akkor 500 MB netet adott a korlátlan net mellé.
-
mzso
veterán
A vodafon alkalmazáson milyen sűrűn frissül a hátralévő adat? Most figyelem egy ideje, de század megabájtra ugyanaz. (Tegnap valahogy leszívásra került fél óra alatt vagy 4-500 mega, úgyhogy lesem folyamatosan...)
Más: 22:30 után folyton karbantartás van? Eddig egyszer sem tudtam használni az alkalmazást ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Marcsello31 #82226 üzenetére
jó rendszergazda mèrnök
A vodafone évek óta tartó bénázását elnézve, nem lehet belőlük olyan sok náluk. -
zzola
félisten
válasz Marcsello31 #82226 üzenetére
Mikor máskor.
-
Marcsello31
őstag
. Persze, ne hogy napközben megzavarják kedvesen mobilozó ügyfeleket, főleg akkor mikor épp vennének valamit... .
Hali Lauda!, elég lenne egy is, ha tudná a dolgát rendesen Nem pedig egy széthullott adatbázis halmazt foltozni éveken át
"hozzászólásom csak vicc akart lenni". -
mzso
veterán
Én naív azt hittem, hogy fel tudombtölteni, ha elfogyott az adategyenleg...
Erre ugye külső oldalt akar betölteni, hogy adjam meg a kártaadatokat. -
Marcsello31
őstag
Hali mindenkinek.
Valamit fejlesztettek az általam használt
Vodafon toronynál, jelentősen megnőtt a feltöltési sebességem,
Egészen 54megáig, ami eddig csak 21 mega volt. A letöltési sebesség is
Jobb lett, mintha valamit változtattak volna. Fura. -
Marcsello31
őstag
a 20/20 helyett eddig 10/10 volt, mától 20/20
A feltöltésem tripla annyi mint eddig volt. -
mjuti
tag
Köszönöm neked és mindenkinek aki hozzászólt, ez így már elég egyértelmű. Ez csak számhordozással megy vagy elég igazolnom hogy digis vagyok, nem ragaszkodnék az ötvenes számhoz...
szerintem ez a csomag ötezerért a netfone mostani áraihoz viszonyítva is nagyon jó, és mivel tkp. ugyan az a hálózat, ez egyszerűen ár/értékben jobb mint a netfone. -
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Felteszem itt is a kérdést, hátha valaki tud segíteni.
Reggel melóhelyen 7 óráig sima 4G hálózatom van mobilneten, utána átvált 4G+-ra. Digi sim, ami már Vodafone hálózatot használ. Most új telefont használok, poco x6 pro 5g, dual sim, egyes sim helyen telekom, ott semmi gond, kettesben a digi sim. Csak mobilnetre használom a digiset, amíg 4g van borzasztó lassú a net, utána ha 4g+ van észhez tér. Van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet?Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
t.kristof
senior tag
válasz dzf007 #82239 üzenetére
De minden reggel? amúgy itt Szolnokon a 4g-vel 1Mbps alatt van, utána 7:02 perckor amikor átvált 4g+-ra 10Mbps lesz...
zzola: Akkor végülis ne keressem a hiba okát, mert ez normális? Igazából nem is emlékszem, hogy az előző telefonomnál is ilyen volt -e, pedig már megvan pár éve az előfizu.
Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...
-
Marcsello31
őstag
Valamit tényleg fejlesztettek nálam, pörgősebb lett az egész, "xxl csomag". -
csernak75
senior tag
válasz Marcsello31 #82243 üzenetére
Sok területen az eddigi 10-15MHz ről 20MHz széles lett a B1 sáv. Nálad pedig elvileg az a "Fő" sáv.
-
Marcsello31
őstag
válasz csernak75 #82244 üzenetére
Nálam is 10-10 volt 1 éven át, amíg használtam az adott tornyot, ez tegnap óta lett 20/20.
Nekem is van egy ilyen érzésem amit írsz, ő a fő sáv. mivel mellette csak a b20 van,
azzal nem nagyon foglalkoztak, vagy nem láttam változást, tetszik, legalább annyi van hogy néha javítgatják a tornyokat. Akkor nálunk tegnapra ért ide a fejlesztés "úgy mond". A konzolom biztos díjazni fogja a jobb feltöltést. . Lehet nézek majd egy komolyabb routert, mert szerintem többet tudna, csak a routerem nem képes megfelelően kezelni az egészet. Na nem terhelek ezzel senkit sem, csak mint érdekességként szóltam.
De akkor máshol is javítgatnak, "ha van min".[ Szerkesztve ]
-
Pent
csendes újonc
Kaptam ma.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy Vodafone Magyarország 2024.05.03-ával technikai okokból adódóan kivonja kereskedelmi forgalomból az Automatikus PluszAdat 300 MB adatopció szolgáltatását.
A szolgáltatás a működési elve alapján, ingyenesen aktiválható volt, de az igénybevétele díjfizetési kötelezettséget vont maga után. A MyVodafone applikációban a szolgáltatásról szóló tájékoztató hibásan került kialakításra, amivel kapcsolatban több ügyfélbejelentés érkezett, amelyeket ezúton is köszönünk. A bejelentéseket megvizsgálva Társaságunk arra a következtetésre jutott, hogy a tájékoztatásban fellelhető hiba alkalmas volt arra, hogy több előfizető számára is megtévesztő legyen a szolgáltatás díjköteles volta, ami miatt utólagos szíves elnézésüket kérjük.
A Vodafone Magyarország számára kiemelkedően fontos az ügyfeleink bizalma és szolgáltatásaink magas színvonalú, zavartalan működtetése, ezért úgy döntöttünk, hogy a szolgáltatás igénybevételéből adódóan kiszámlázásra került összegeket teljes egészében jóváírjuk ügyfeleink számára a 2022 szeptemberéig visszamenő időszakra. A jóváírás várhatóan {{ param2 }}-val valósul meg, amely a következő havi számláján fog megjelenni.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, reméljük a kiszámlázott összeg jóváírásával hozzájárultunk az Önök elégedettségéhez.
Üdvözlettel:
Vodafone Magyarország Zrt. -
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs