-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
Az előfizetők 100%-a a 40% ba tartozik.
Már odáig jutottak hogy a Red asszisztensek is felszívódtak. Sokszor 20perc mire kapcsol. Mondjuk annyival jobb hogy nem az idegesítő zene szól hanem tárcsahang.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
4Grider
nagyúr
Én dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton. Sokkal keményebb az a nap, amikor hosszú (több 10 perces) várakozás után kapod meg az ügyfelet, mint amikor szinte azonnal sikerül kapcsolni. Az első verziót senki nem tudja hónapokon keresztül csinálni. Ebben a bérkategóriában pedig van bőven alternatíva, sőt ettől még az is jobb, ha elmész hideghívásokat végezni egy call centerbe.
-
asdf_
veterán
Azt persze nem tudjuk, milyen szintű ez az elvándorlás. Tippem szerint elhanyagolható
Hát nem tudom. Az ügyfélszolgálatosság eleve egy kiégős meló, kb. napi szinten ordibálnak veled idióta emberek, akiknek esetleg igazuk sincs, de a szájuk csak jár. Ha nekem hónapok óta egy olyan rendszerrel kéne dolgoznom, ami nem működik, plusz folyamatosan az ebből eredő panaszos hívásokat kellene hallgatnom, mert az ügyfélnek sem működik, én is otthagynám a p-ba az egészet.
Már eleve az nevetséges, hogy fél éve szarakdonak a rendszerrel, és még mindig nem működik teljesen. Ennyi idő alatt más nulláról összehoz egy majdnem működőt.[ Szerkesztve ]
-
vakt
csendes tag
ebben kétségkívül igazad van. de lássuk be: a telefonhíváson/sms/netezésen kívül már mindenre PANASZt kell rögzíteni, elmondásuk szerint mert tövényileg kötelező.
és így el is lehet bújni a rettenes számok mögött, pl. hogy a bejelentések fele arra vonatkozik, hogy valaki annyira sötét, hogy nem tud a bejelentezés gombra kattintani.
nade a bejelentkezés gomb sokszor tényleg nem működik. és össze is van keverve a szezon a fazonnal, kész a programozott káosz.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
Oké: legközelebb ha valaki betelefonál a cégbe ahol dolgozom, majd ezt tartom szem előtt....nem az én hibám, hogy nem vagyok képzett és nem tudok válaszolni a kérdésekre.
A vásárló pedig elégedett/maximális pontszámú minősítést adjon...hiszen neki ez az állapot legyen jó...
Érdekesen gondolkodtok. -
-
veterán
Khm. Egy oldal betöltése több másodperc.
Aktiváltam 1 napra korlátlan Telekomos netet. A vodás kártyánkon volt már bőven pénz, ezért gondoltam, most kihasználom. Erre nem számítottam, hogy konkrétan használhatatlan.
Olvastam már sokmindent a Vodáról, de ez... Betárcsázós netet adnak pénzért??? -
veterán
3 pálcikás a 4g.
Persze a Digi most nem megy. Havi ezresért most nincs meg a 15Gb netem és a 200 perc lebeszélhetőségem minden irányban, 200 perc után meg 4 Ft/perc minden irányban. Ez most nincs tényleg és így rászorultam a Vodára.
Egy világcégre. Érzed az iróniát. Csak mert véded. Legalábbis nekem úgy tűnik. Én mondjuk nem támadom, de jogosan vagyok zabos, hogy egyszer szeretném használni, egyáltalán használni a netjüket a pénzért, amit pár év alatt rájuk költöttem és mit kapok? 0,3/4-et egy jól lefedett helyen, nem a Balaton parton és még csak nem is Pesten egy sűrűn lakott területen. Most komolyan évtizedek óta vagyok Telekomos, amióta van Digi, van digim vagy 4ig vagy mi a fene most a neve. Backup-nak Vodám és ezt sikerült 2022-re összehozni egy világcégnek? És ez az egész amúgy már nem érdekelne, mert 3g-n használható valamennyire, holnapra meg lesz Digi, meg már az egyik Telekomos kártyára vettem egy napra korlátlan netet, de te véded őket. És miért is???[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
A Vodafone kábel átvágás nélkül is úgy szar vidéken, ahogy van. Számtalan helyen ennyit tud, mint amit a kolléga is írt. Nálunk Vodafone flotta van a cégnél, de aki vidéki területen dolgozik már rég Telekomos mobilnetet használ a céges Vodafone helyett. Én is számtalan, akár Pest megyei települést meg tudok adni, ahol kuka az egész Vodafone szolgáltatása. (Budajenő, Budakeszi nagy része, Biatorbágy ipari zóna, Sóskút és környéke és nem is mondom tovább. Ha lekapcsolják a 3G is, tovább fog romlani a helyzet. Akkor már telefonálni is sok helyen 2G marad, amit sokszor alig lehet érteni is, amit a másik mond.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Kb minden olyan helyet, ami nem nagyváros mondjuk 30e lakos alatt. Somogy megye elég lemenni a főútról és jön a csoda. Budajenőn konkrétan 4G sincs, de Sóskút M7 fele eső szélén sem. Biatorbágy ipari park a net sebesség 4G hálózaton a tök nulla. Ugyanez igaz nyáron a Balaton egy jelentős részére is. A DSS 5G is halott ilyenkor. Zamárdiban is csapnivaló a szolgáltatás, Siófok Szabadifürdő is az május végétől késő őszig. Egy YouTube stream nem működik, olyan gyenge.
Ez mind személyes tapasztalat felsőkategóriás eszközökkel.[ Szerkesztve ]
-
csernak75
senior tag
Ismerősék környékén, 7 ezer fős kisváros majdnem felében nincs beltéri lefedettség. Eddig volt nekik 3G-s Minibázis de most hogy elromlott bejelentették. Kaptak egy választ hogy csere már nem lesz mert megszüntetik, 4G-s meg nincsen. És írták hogy: " A fentiektől függetlenül a címén jelen eszközeinkkel az Ön által elvárt minőségtől gyengébb szolgáltatást tudunk biztosítani, mely kizárólag további hálózati eszközök kiépítésével, azaz hálózatfejlesztéssel javítható. Jelen levelünk keltezésekor cégünk nem tervezi további állomások telepítését az említett térségben."
És majd keresik egyedi ajánlattal őket, milyen jó is kapnak vagy 10-20% kedvezményt (szerintem!) és mehetnek a teraszra/udvarra telefonálni.
Közben a 20/30-asoknak 5/4 a 50-es-nek meg 5/2-bent a házban a jele.
És még van a hűségükből majd 1 év... -
-
Nikaré
őstag
Ja, hogy, jaaa az RAJTA lenne!!!
Ó basszus, olvasatom szerint a "rajt" az = start, indulás stb.
igy nem erteni a mondat, de jáóvan.
Most már....Amúgy meg teljesen egyetértek a felvetéseddel.
Megrendeltem, kifizettem (akár részletre is) ami egy szerződés, de a készüléket nem kapom meg, miközben ketyeg garancia idő meg minden egyéb ezzel járó, mintha minden rendben lenne. -
Mono25
csendes tag
-
viktorhu
veterán
Nekem is volt ilyenem az invitellel nagyon régen, egy számlát reklamáltak, én kérdeztem, hogy melyiket, már nem emlékszem a részletekre, de folyamatosan fizettem, kivéve azt a felszólítást, amit néha megismételtek (nem hagytam válasz nélkül felszólításokat). Nem tartott nagyon sokáig, hogy felmondják a szerződést, és ott voltam internet nélkül.
A voda is simán letiltja a sim kártyát, ha nem fizeted a számlát. Ha belefér ez a kockázat, hogy nem férsz hozzá a mobilszámodhoz, akkor rajta, de ha nem fér bele, akkor nem nagyon tudsz mást tenni, mint kifizetni, és reklamálni, amíg jóvá nem írják egyszer a túlfizetést.
-
viktorhu
veterán
Ez már nagyon régen volt, olyan 2006 körüli inviteles ászf-et kellene hozzá előásnunk, de visszamenőleg már semmit sem segítene. Nem volt formális számlareklamáció, egyszer csak elkezdett követelőzni az intrum iustitia, hogy tartozásom van (egy hónap díja plusz költségek), én meg mindig visszaírtam, hogy kifizettem mindet, írják meg, hogy szerintük melyik számlával tartozom, és ezt mire alapozzák, aztán pár levélváltás után (csak a fenyegetőzést ismételgették, nem adtak soha plusz információt) jött a felmondó levél, és nem volt internet.
A vodánál meg most szerencse kérdése, hogy össze tudnak-e érni a szálak a legutóbbi reklamációnk alapján, senki nem tud arról, hogy a másik mit csinál, úgyhogy majdnem biztos vagyok benne, hogy az alapeset az lenne, hogy mire feldolgozzák a reklamációdat, simán korlátozhatják az előfizetésedet. Anyunak ez most számlareklamációnál majdnem másfél hónap volt (ez már azután, hogy több mint egy hónapig vártunk a webes felületen küldött reklamációra választ), míg válaszoltak az írásosra. A személyes ügyfélszolgálatról meg simán elhajtották, hogy igazolja hivatalos OTP-s igazolással az "eltűnt" utalását, a számlatörténet bemutatását mobilról nem fogadták el. Utána megoldódott, jóváírták a duplán követelt számlákat, meg kapott havidíj-kedvezményt is, de addig semmi nyoma nem volt a rendszerben, hogy bármi függőben lenne a számláival.
Még a műszaki hibabejelentésről sem tudott senki, ott is napokig telefonálgatott, amíg megoldódott a központi probléma, hibajegye kb. 4 hívás után sem volt, jóváírást nem fog kapni a 4-5 napnyi szolgáltatás-kimaradás után, mert hivatalosan be sem jelentette soha, csak mindig megmondták neki, hogy központi probléma, és dolgoznak rajta.
-
4Grider
nagyúr
Nekünk bemutatták július 24-én, aztán 25-én úgy szétverték a rendszert, hogy a mai napig nincs meg a számla. Augusztus elején az összetákolt rendszerben fizetni lehetett, de mivel az előző - megszüntetett rendszerben - mutatták be (24 óráig), így muszáj volt kifizetni. Azóta sem tudta belőlük kiverni a könyvelésünk a számlát...
-
4Grider
nagyúr
Az elektronikus számla bemutatásának két módja van (vagy/vagy):
1., Kibocsátói oldalon megőrzött
2., Befogadói nyilatkozatban jelzett email címre megküldéssel.
Itt az első volt, mivel soha nem küldött nekünk a Voda számlát. Ha a NAV tudomására jut, akkor nem fog örülni annak, hogy "előfordulhat ilyen". Kb. mint ha a könyvelésem elhagynám... -
félisten
-
Nikaré
őstag
Na neee, elmennek a "scrum, squad, agilis" stb ..... ahová gondolom.
Ez már megint a semittevők gyülekezeteinek az ötletelése!!!A cikk is a sok rizsa gyártásból jeles, hiszen ennyi bőven elég lett volna:
"A munkáltató célja, hogy a nem 100 százalékban helyszínhez kötött munkakörök esetében átlagosan heti 3 napot töltsenek a munkavállalók home office-ban és 2 napot az irodában."
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)