- HBO Max & OD topic
- Gmail
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
válasz Pityu. #56034 üzenetére
annyiban lesz változás, hogy új szöveg lesz látható.. pl ahogy itt a mellékelt képen : számlazárás napja x nap múlva ; eddigi költségeim ; felhasználható adat/hívás percben, vagy adatmennyiségben , meg esetleg függő befizetések összege (ergo a le nem könyvelt legutóbbi havidíj befizetése)
In loving memory of Garrett Lockhart
-
MadMancs
veterán
válasz Pityu. #56050 üzenetére
Az első számla annyival kevesebb lesz mint amennyi pénz volt a kártyádon még. Vagy ha több volt mint amennyi a számlád lesz akkor addig vonják míg tart.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
Nikaré
őstag
válasz Pityu. #61752 üzenetére
Nem tudom.
Nálam sem jó!
Tegnap a tv szolgáltatás volt nulla. Hívom üfsz. Adjam meg a média box széria számát. Ok.
Kérdezem, hogy miért? Nem tud rá nézni a készülékemre? Adatbázisban minden megvan.
Nem, nem tudott.
Valami rendszerhiba van!
Tuti, hogy reszelnek valamit a rendszeren. -
RubbishBin
senior tag
-
MadMancs
veterán
-
pitiless
senior tag
válasz Pityu. #66140 üzenetére
Nehogy fizess a kártya cseréért. Tegyél panaszt (aminek a vége valószínűleg az lesz, hogy hibás a SIM kártya, cseréltesd ki, ha nem oldja meg a gondot, akkor készüléket szervizbe). Nekem is volt hasonló, csak én kimenő hívást nem tudtam indítani. Meg 3G-n ragadt a kártya, hiába volt 4G. Ez most úgy tűnik, hogy megjavult, a hátralévő kis időre meg már nem cseréltetek kártyát.
-
Boond
addikt
válasz Pityu. #66480 üzenetére
Mondjuk, ja... hol ez jó hol az nem jó
Múltkor a telekom app sem ment tökéletesen panaszkodtak is rá, ott is karbantartás egyebek voltak... msot a weboldalon vannak hibák... Máshol is van hasonló...
A jó dolgok gondolom továbbra sem megy... még... ez amúgy is extra... előbb az alap funkcióknak, rendszernek kellene... így én túl sokra nem használom az appot... annyit tudok. hogy amikor adategyeztetés volt, már nem arra a számra jött az sms, hanem a főszámra... ami kicsit meglepett...
Egyébként van arra mód, hogy egy sim kártyát átirányítsak egy másikra? (bejövő esetén). Ehhez a sim-nek benne kell lennie egy készülékben, esetleg aktívnak is kell lennie (pl bekapcsolt telefon), vagy kikapcsolt sim-állapotban is müködik ez az átirányítás?
-
egykori
őstag
válasz Pityu. #67069 üzenetére
Na, nekem sikerült - elég bonyolult módon - eljutni a még lebeszélhető összeg megtekintéséhez az appban:
Alap szolgáltatások - Mutass többet / Beállítások / Fiók beállítások / Áttekintés
Ezzel szemben a barkácsolás előtt elég volt csak megnyitni az appot és félrehúzni az adatkeretes ábrát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Riasztó topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HBO Max & OD topic
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- Sorozatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen