Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferenc.v

    tag

    válasz Z0C! #13074 üzenetére

    Hi!
    Én 2004 óta vagyok vodás (post paid) előfizető, egyszer (2006-ban) "frissítettem" a készülékemet, de a legutolsó hűségnyilatkozatom is már több, mint 2 éve lejárt. Ennek ellenére ha új mobilt szeretnék vásárolni 2 éves hűségnyilatkozattal, akkor a legtöbb készülékeket többszörös áron kapnám meg, mint egy új ügyfél.
    Vagy azt mondják, hogy váltsak valami másik tarifára azért, hogy megkapjam hasonló áron, mint az új ügyfelek - de miért tegyem, ha nekem a jelenlegi tarifám tökéletesen megfelel és ki is használom azt?

    Igazából november eleje óta próbálok készüléket cserélni, de mindig problémába akadok:
    -az előbb említett készülékár probléma,
    -a honlapon meghirdetett készülék nincs a (márka)üzletekben,
    -részletfizetés csak meghatározott modellekre érvényes.

    Egyéb "kedvezményre" már nem is számítok.

Új hozzászólás Aktív témák