Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • auth.gabor

    tag

    válasz beers #13636 üzenetére

    Felhívtak. Érdekes beszélgetés volt...

    Az ügyfélszolgálattól jelentkezett egy ember, aki a beszélgetés folyamán felajánlotta, hogy a személyes kapcsolattartóm lesz, tehát az ügyfélszolgálatot felhívva tudom kérni, hogy hívjon vissza – ez egyfajta emelt szintű ügyfélkiszolgálást jelent, s ez egy pozitív dolog. Ennek az embernek van jogköre arra, hogy a telefonok listaárából kedvezményt tudjon adni, de ez a kedvezmény nem túl sok, 5-10 ezer forintnyi pénzről van szó, lehet azt mondani, hogy a gyakorlatban elengednek egy hónapnyi havidíjat, ez szintén pozitív dolog. Konkrétumok nem hangzottak el, az ügyfélszolgálatos próbálta elvinni a beszélgetés irányát a tényekről az érzelmek felé – "2004 óta Vodafone előfizető vagyok, ez egy hosszú kapcsolat", de tisztáztuk, hogy olyan készülékárakat – mint a két konkurrens szolgáltató – nem tud ajánlani – addig nyújtózkodunk, amíg a takaró ér.

    Összességében azt mondom, hogy a szolgáltató hozzáállása pozitív, de kevés. Verseny van.

    Véleményem szerint a jelenlegi mobil piacon már nem lehet új ügyfeleket szerezni – leszámítva a felnövekvő generációt, akik megkapják az első mobiltelefonjukat: a piac telítődött. A szolgáltatók két alapvető dolgot tehetnek és tesznek:

    * elcsábítanak másik szolgáltatótól ügyfeleket
    * megpróbálják megtartani a saját ügyfeleket

    Egyelőre úgy látom, hogy a Vodafone esetén az okostelefon szegmensben nem fog menni a meglévő ügyfelek megtartása, a két konkurrens szolgáltató magához tud vonzani ügyfeleket a Vodafone ügyfélkör kárára.

    Mondjuk ráérek gondolkodni, egy hónap múlva szándékozok vásárolni egy újabb okostelefont...

    Az előzmények és a következtetéseim a blogon: [link]

    https://iotguru.cloud

Új hozzászólás Aktív témák