- Hálózati / IP kamera
- Max
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SUSE Linux
- Router gondok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Gépész 3D tervezőrendszerek
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
galaxys80
veterán
válasz #71835392 #37571 üzenetére
Megtettem a hiba bejelentését.Részletesen leírtam minden tapasztalatot.
Voda válasza:
Panaszát kizárólag abban az esetben tudjuk vizsgálni, amennyiben eljuttatja hozzánk a hiánytalanul kitöltött Vodafone Bejelentőlapot öt darab, öt napnál nem régebbi – órával és perccel ellátott – időponttal, amikor a jelenséget tapasztalta.Na most ez valami vicc?
Tehát, ha az elkövetkező 5 napban nem tapasztalom legalább ötször, akkor ez nem hiba?
Szerintem meg, ha havonta 1-szer jön elő a hiba az is sok.
Most eljutottunk oda a feleségemmel, hogy mindketten inkább 3G-re állítottuk a telefont, így legalább beszélni is tudunk egymással tuti.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)