-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dongetto
csendes tag
válasz n@p@lm #40588 üzenetére
Azt tisztán érdemes látni, hogy a szolgáltatónak nincs kapacitásbeli előnye abból, hogy ad-e HD hangot vagy sem, a RAB (3G) alig szélesebb, neki tökmindegy, hogy melyik codec-et jelöli ki, a codec-kel úgyis a készülékek dolgoznak.
Nagyjából ez úgy működik, hogy mind a hívó oldali, mind a hívott oldali készülék, a hívásfelépülés során "hirdeti" magáról, hogy milyen tulajdonságokkal bír, milyen funkciókat támogat.Esetedben, valószínűsíthetően, az történik, hogy, amikor téged hívnak, a független samsung szoftvere azt kommunikálja a hálózat felé, hogy én nem tudom a WB AMR-t (HD hang) codec-et kezelni, nem támogatom.
Amikor meg a kollégádat hívod, az ő készüléke azt jelzi a hálózat felé, hogy ismerem a WB AMR-t, jöhet így a hívás.Arra is találni példát, amikor egy készülék állítja magáról, hogy persze támogatom a HD voice-ot (de valójában nem), érkezik is a codec és mindkét fél néma csöndet hall a vonalban... ezeket IMEI alapján a core-ban blacklist-re teszik, és továbbiakban hiába kéri, nem fog WB AMR-t kapni.
Megoldás valószínűleg firmware frissítés, vagy elképzelhető, hogy valamelyik service menüben ez ki- és bekapcsolható funkció.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)
- Panasonic TX-55GZ950E - Smart OLED Televízió, 55", 4K Ultra HD, HDR10+ - Új, bontatlan - Eladó!
- Corsair RMx White Series RM850x