Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sirkan13

    aktív tag

    válasz csipuka #44085 üzenetére

    Én nem állítottam egy szóval sem hogy átbasztak.Csak annyit hogy az email amit küldtek nem teljesen korrekt.Az email arról szól mint a kép is mutatja hogy egyedülálló.Ha csak hosszbításnál lehetne ezt a kedvezményt megkapni egy szavam sem lehetne de nem ez mindenkinek jár,ami nem baj sőt lehetne több is mindenkinek legyen új vagy régi.De szerintem az hogy úgy adják elő hogy előfizetés hosszabításhoz jár az nem korrekt.Ez úgy lett volna tiszta ha benne van hogy meglévő és új előfizetőinknek szóló ajánlat.De az kimaradt.Mint írtam engem nem a kedvezmény zavar hanem ahogy előadták.Februárban egy elég korrekt ajánlattal álltak elő,de nem volt és nincs is olyan készülékük amit szerettem volna,így maradt a hűség nélküli idő.Azt is elmondtam nekik hogy ha lesz az a készülék akkor fogok hosszabítani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák