Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz #86564352 #48377 üzenetére

    "1234567 ügyfélként akarom feltölteni 7654321 számot nem nagyon érdekli kutyát se "

    Ha jól emlékszem egy szám nem stimmelt. Azért gondolj bele. Bemegyek a vodafonhoz, 1234567 a számom. Mondom a nevem, mire kérek számlát, a nevem alapján (feltételezem), látják, hogy én vagyon 70/1234567. Bediktálom ezt a számot (tfh hogy jól mondom a számot, de engedjük meg, hogy nem). Látja az ügyintéző, hogy én vagyok 1234567, és feltölt 1234560-ra, mert vagy azt mondom, vagy elüti. Én azt gondolom, hogy ezt neki észre kellett volna venni. De ha még ez sem, akkor a cégnek egy ilyen nyilvánvaló tévedést jó hírből is illett volna korrigálni, és nem ilyen hoki megoldást mondani, hogy keresse meg, és töltesse fel 1234560-val a saját számát ugyanannyival. Számomra megdöbbentő, hogy egy vodafone méretű cégnek erre nincs protokollja.

    Bozek: "És az ügyintézőnek honnan kellene tudnia, hogy a rossz szám ismerőshöz vagy idegenhez tartozik-e?"
    Bemondta a nevét, látta a számot, egy szám nem stimmelt. Ha az irányítószámra többször rá tudott kérdezni, akkor ha látta ezt az eltérést, akkor ezt nem lett volna célszerű? Vagy biztos egy egy számmal eltérő, ismeretlen számra szeretne tölteni az ügyfél? Megint csak a "mi valószínűbb" elven lehet szerintem eldönteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák