Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz csipuka #51359 üzenetére

    Van sok ilyen alkalmazás, de amelyik telefon szervizes menüje tudja, azoknál felesleges.
    Telekomos SIM kártyával mutatom, mert a maszekra használt Vodafone-osom csak munkaidőben aktív:
    Nyugalmi állapotban csak 4G-n lóg a készülék, nincs 4G+/CA: [kép]
    Manuálisan indítottam e-mail szinkronizációt, azonnal felugrott a 4G+ hálózatra és lett CA: [kép]
    Amint befejezte a szinkronizációt, azonnal visszaállt sima 4G-re, megszűnt a CA, úgy jelezte a szervizes menü, ahogy az első képen.
    A Telekom hálózatán mindenhol így működik, ahol van 4G+/CA, a Vodafone hálózatán viszont valahol így, máshol meg folyamatosan 4G+/CA hálón marad és mivel azonos készülékről és SIM kártyáról van szó, csak a helyszín, illetve a Vodafone cellája/tornya változik, nem tudok másra gondolni, mint a Vodafone hálózata nem mindenhol biztosít adott tekintetben azonos feltételeket.
    Az csak ráerősít a dologra, hogy a feleségem eltérő gyártójú készülékével szintén ez a tapasztalat, a privátja neki is Telekomos, a cégese pedig Vodafone-os előfizetés.
    Mivel azonos készülékek működnek eltérően a helyszíntől függően meghatározott szolgáltató SIM kártyájával és hálózatán, ezért a telefonok gyártójára vagy szoftverének a verziójára nem lehet fogni a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák