Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz MadMancs #64921 üzenetére

    Engem már előbb leügynököztek... de a nick miatt nem is izgat különösebben :DDD :DDD

    Utána olvastam, hogy téged, és másokat is, akinek kicsit is eltér a véleménye a "gyújtsuk fel az egészet" től kb .

    "Nyilván semmi, hiszen egy mobilszolgáltató működése ezzel le is van fedve."
    Gyakorlati oldalát tekintve igen. Ha fordítva lenne, akkor lenne nagy felháborodás. Az, hogy ügyeket nem tudsz intézni, az csak egy kis kellemetlenség.

    De ha ügyeket tudnál intézni, de semmi nem működne, ezen kívül... akkor az előfizetők kb 100%-át érintené, és még az sem lenne boldog, aki ügyeket akar intézni, sikeres, de semmit nem ér vele...

    - Most is van 1-2 ilyen ügyfél akinek beragadt a kártyája, de a többségnél ez müködik normálisan. + még netet is kapni. Nekem semmi panaszom nem lehet rá. Főleg, hogy egy korábbi bejelentést, sem annyival intéztek el, hogy "megoldottuk", hanem még kaptam mellé jóváírást is.

    #64925) asdf_
    "Sokra mész vele, amikor megnézed, azt mondja, nyitva, majd bemész és ott közlik, hogy pénzt tudsz felvenni, befizetni is"
    Nekem ennyi elég :)

    #64925) asdf_
    Regisztrált
    2007-06-29 13:23, azaz 5168 napja - aktív tag

    Pusztán 14 éve van itt regisztrálva. Simán belenézhetett volna a topicba bármikor az elmúlt 1 hónapba, vagy 1,5-2 hónapba. Gondolom az oldalt látogatta ezen idő alatt. Én is időről időre belenézek ebbe abba, hátha van vmi hír újdonság... még ha nem is érint közvetlenül...

Új hozzászólás Aktív témák