- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI internet
- F-Secure termékek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz oktato #65814 üzenetére
Túlmozogtad. Kaptál sms-t, hogy lejárt tartozásod van? Kaptál ajánlott/tértis levelet, hogy 30 napon túli tartozásod lesz/van és egyirányúsítanak? Gondolom nem és nem, no pont emiatt foglalkoznod sem kellett volna vele mit ír a félhalott weboldal.
Ha te elutaltad, és biztosan jó helyre, biztosan jó összeget, biztosan jó közleménnyel (pl. sablon alapján utalsz), akkor tökre nem kellett volna foglalkoznod vele, hogy egy akkor éppen 2 hete döglött rendszer (kérdés persze, hogy ennek dölgött voltát amúgy tudtad-e és ezt figyelemmel kísérted-e) épp kiegyenlítetlennek mutatja a számládat. Te elutaltad, részedről a fáklyás menet.Ha ők jelentkeznek valami "hivatalos úton", hogy gond van, akkor kellett volna foglalkozni vele, így csak a saját idődet raboltad.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Razer Basilisk Ultimate Wireless Gamer Egér! 20k DPI/Dokkoló/Razer Chroma RGB/Razer Hyperspeed Tech
- Ryzen5 GamerPc
- Apple Watch Series 8 41mm GPS fekete 6 hó gari
- TP-Link TL-SG108E Smart, 8 Portos, Gigabites Switch, üzleti osztály, fém burkolattal
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független