Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz prsq #66857 üzenetére

    Először is hívd fel az ügyfélszolgálatot, (biztonsági kód legyen meg - szerződésre van ráírva, ha azóta nem módosítottatok). És járjatok végére a dolognak (én elmesélném a történetet), utána. Lehet intézkedni, és esetleg az illetékest megkérni, hogy fáradjon el egy üzletbe...

    Mást nem nagyon tudsz valószínüleg...

    "Vagy ha nem fontos hogy a Vodánál maradjatok akkor számhordozást tudsz neki te is indítani online, akár a telekomhoz.."
    Ha a számmal van gond, hogy létezik-e még, akkor nem ezzel kellene kezdeni/ kísérletezni. Meg valószínüleg ilyen esetben nem is lehet...

    "Írtam a Vodának is (miután félórát hiába vártam, hogy telefont felvegyenek), de eddig semmi."
    Előbb utóbb felveszik, ha fontos úgyis kivárod... ha nem... akkor meg nyilván szarsz rá :)

    Sőt itt vki olyasmit is írt korábban ,hogy akár kompenzációt is lehet kapni, ha ügyes vagy a nagyon hosszú várakozás esetén asszem vmi 1,5 órát írt itt vki.

    De ha nem a te hibádból, történt vmi a számoddal, akkor szerintem amiatt mindenképp érdemes felvetni a kompenzáció kérdést, mert akkor reális esélyed lehet rá.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák