- SkyShowtime
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Videó stream letöltése
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland8622
aktív tag
válasz namenlos #68823 üzenetére
Na írtam is nekik egy szépet. Kulturáltan és tényleg tömören. Megemlítve nekik, hogy most lenne esedékes a szerződés hosszabítás ill. új készüléket is szándékoznék venni (mert hogy el van rakva egy Iphone 13 a számomra).
Az automata 1percn belül már válaszolt is:Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélszolgálatához fordult, elektronikus levele megérkezett levelezési csoportunkhoz!Szeretnénk tájékoztatni, hogy a hatályos Általános Szerződési Feltételek szerint ügyfeleink írásbeli panasznak minősülő megkereséseit, azok beérkezését követő 30 napon belül válaszoljuk meg. Ugyanakkor szeretnénk biztosítani, hogy törekszünk minél előbb segítségére lenni. Válaszunk megérkezéséig szíves türelmét kérjük!
Tehát ezek szerint 30 napon túl már te vagy előnyben. Már ha a törvényeket tudod érvényesíteni
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)
- AKCIÓ ! Macbook Air 13" - 2019, i5, 16/256GB, garancia, doboz, szürke (01)