Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Lauda #80061 üzenetére

    Mondj légyszíves példákat, ami díjmentes szolgáltatás és módosulása az előfizetőt kellemetlenül/hátrányosan tudja érinteni. A hangposta tudott elsőre és másodikra is eszembe jutni, hogy lehet olyan céges policy, hogy nálunk mindenkinek kell hogy hangpostája legyen, de a hangpostát ugye kinyírták már egy ideje. Nagyon ködösen rémlik, hogy talán a szöveges üzeneteket bele lehet gyógyítani az exchange levelezőszerverbe és ha arra rá van tolva valami üzenetszabály ott esetleg a hívásértesító sms megszüntetése lehet gond, de már ez is ilyen lehet, hogy ilyet nem is lehet csinálni probléma. Szóval egy többelemű felsorolást kérnék, amiktől olyan irtózatosan meg kéne védeni az előfizetőt.
    Aztán persze lehet, hogy az én fantáziám túl sekélyes az ilyen szcenáriók szülése kapcsán és tévedek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák