-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nem egyedi ezek szerint: (másolom máshonnan a szöveget)
1 ismerősöm meséli, hogy látja nincs neki szolgáltatása (mobil feltöltős).
Bement a helyi boltba, és ott közölték, meg lett szüntetve (adategyeztetés megvolt), de semmi más infót nem kapott, nem tudják mi történt, majd telefonon (vagy emailen értesítik). Annyit még tud, hogy van rajta pénz, azt látták, de semmilyen infót nem kapott ezen kívül.
Ilyen dolog lehetséges hogy semmit se tudnak, tájékoztatást nem adnak, és megszüntetik a számát? (az agyam eldobom...) -
Boond
addikt
Először is hívd fel az ügyfélszolgálatot, (biztonsági kód legyen meg - szerződésre van ráírva, ha azóta nem módosítottatok). És járjatok végére a dolognak (én elmesélném a történetet), utána. Lehet intézkedni, és esetleg az illetékest megkérni, hogy fáradjon el egy üzletbe...
Mást nem nagyon tudsz valószínüleg...
"Vagy ha nem fontos hogy a Vodánál maradjatok akkor számhordozást tudsz neki te is indítani online, akár a telekomhoz.."
Ha a számmal van gond, hogy létezik-e még, akkor nem ezzel kellene kezdeni/ kísérletezni. Meg valószínüleg ilyen esetben nem is lehet..."Írtam a Vodának is (miután félórát hiába vártam, hogy telefont felvegyenek), de eddig semmi."
Előbb utóbb felveszik, ha fontos úgyis kivárod... ha nem... akkor meg nyilván szarsz ráSőt itt vki olyasmit is írt korábban ,hogy akár kompenzációt is lehet kapni, ha ügyes vagy a nagyon hosszú várakozás esetén asszem vmi 1,5 órát írt itt vki.
De ha nem a te hibádból, történt vmi a számoddal, akkor szerintem amiatt mindenképp érdemes felvetni a kompenzáció kérdést, mert akkor reális esélyed lehet rá.
[ Szerkesztve ]
-
A-Bag
tag
Felhívtam a 1270-et, gondoltam rákérdezek... 10 perc után kapcsolják az ügyintézőt, mondom neki mi a probléma... Erre azt mondja, ő a vezetékes telefonban tud csak segíteni, amennyiben mobilos panaszom van, kapcsol egy másik kollégához. Újabb 10 perc, felveszi a telefont, ismét elmondom mi a kínom, közli velem, hogy minden kártyás sim-et töröltek véletlenül, de már aktívnak kell lennie, az online felület és az app pedig lassabban frissül, várjak jövő hétig, addigra talán helyre áll... De szerintem most megint jön 2 hónapnyi karbantartás. Vicc lett ebből a cégből pedig vagy 20 éve vodás vagyok....
-
-
prsq
tag
Kaptam tippet, ami működik.
Ettől még úgy sz@r az egész, ahogy van.
Azt írja, adjam meg az adategyeztetéshez a számot, amire SMS-t küldenek. Nem arra küldik. A szám feleségemé, és az ő nevén van anyámé is. Utóbbi volt előbb, így arra küldik (hogy miért, az csak a Voda tudja). Nagy nehezen bejutottam a Voda fiókba, az van megadva (azt választották ők önkényesen) kapcsolattartói számnak. De nem engedi módosítani, mert nem jó a neve. (Marhaság, de ez lehet a függőben lévő adategyeztetés miatt.)
Viszont adategyeztetni nem tudok, mert ugyan anyámat felhívom, és bediktálja az sms-ből a kódot, de mindig azt köpi vissza az adategyeztető oldal, hogy "váratlan hiba történt, próbáld újra később."
Nem igazán hiszek benne, hogy később jobb lesz.Nem volna jó a Voda balf@szsága miatt elbukni a számokat, anyámat ezen érik el, az asszonyé meg elég jó szám. (Hordozni nem lehet adategyeztetés nélkül nyilván.)
-
MadMancs
veterán
Bárki aktiválhatja.
Feltéve hogy épp működik a rendszer. Az még egy olyan sim mintha a boltban akasztanád le a polcról. Senkihez sem tartozik.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
Gallmix
aktív tag
Azt nem tudom, de hajnalban Barangolóba ment át a telefon, és jött egy sms is, hogy az ön országában... Később helyre állt... valószínűleg vmi hálózati dolog lehet...
Ma meg látom karbantartás van az oldalon is... vmin nagyon dolgoznak most...
Mondjuk nem biztos, hogy az ünnepek ideje a legjobb időzítés...
-
endrúdí
csendes tag
Tavaly nyár óta karbantartás van náluk Úgy látszik hozzájuk az IT részleghez tényleg minden hülyét felvesznek. Ott a helyem, egyedül fel tudok telepíteni egy Windowst, szóval eléggé benne vagyok az ájtíben. Náluk az sem gond, ha a rendszer miatt kimaradnak hónapok a számlázásban....
-
prsq
tag
Ezt írja a Voda fiókom: Tájékoztatjuk, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. Általános Szerződési Feltételeinek 5.6 pontjában foglalt díjkorrekciós mechanizmus alapján az Ön díjcsomagjához tartozó havi előfizetési díj 2024. március 1. napjától automatikusan kiigazításra kerül. A részletes, csomagonkénti változásokat itt tekintheti meg.
Csakhogy a linkelt dokumentumban semmit nem találtam, ami releváns lenne.
-
4Grider
nagyúr
Nekem ebből a számlából az jön le, hogy a havidíjad 1925 Ft és kaptál rá egy hónap jóváírást valamiért.
A rendes havidíj kedvezményed pedig azért emelik, mert közben 15,4%-al emelik az 1925 Ft havidíjat. Lásd milyen rendesek, hogy miközben emelnek, a kedvezményt is emelik. Mivel a rendes havidíj emelése benne van az ÁSZF-ben, a kedvezmény pedig nincs, ezért kaptad a levelet. -
4Grider
nagyúr
Eszerint a levél alapján márciustól 1644 Ft lesz a havidíjad kedvezményekkel együtt. Ha nem felel meg az új havidíj kedvezmény, akkor a levélben közöltekkel szemben felmondási jogod van, ami viszont márciusban már le fog járni, hiszen most írtak, a márciusi emelés lehetősége pedig benne van az ÁSZF-ben.
-
félisten
Tök mindegy mit válaszolnak, amilyen állapotok vannak a cégnél, úgyis csak akkor majd derül ki valójában a változás mikéntje, ha megkaptad az első olyan számládat. Ha nekem a 2000 forintos havidíjkedvezményemet évek óta 1930.68 forintnak veszik, akkor szerintem sok mindent ne várjál tőlük.
Ezt amúgy nem csak számlázni képesek így, hanem az előfizetői szerződésben is pontosan ez szerepel. Ezt a decemberi hosszabbításomkor kapott szerződésből fotóztam ki:
Tehát már náluk alap, hogy hulladék az egész rendszer.
Lehet elküldöm majd az nmhh-nak, az ilyen szintű bénázás már tényleg figyelmet érdemel.
[ Szerkesztve ]
-
kapasz
tag
Novemberben nálunk is belepiszkáltak a havidíjkedvezménybe, úgyhogy nem a szokásos nullás számla jött. (3,5 évig jól működött ez a házimobil pótlás, a havidíjat szinkronban változtatták a havidíj-kedvezménnyel.)
Azonmód el is hordoztuk a számot Yettel flottába. Nem tartóztattak holmi ügyfélmegtartók.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Az adategyeztetés nem saját adatbázis alapján történik. Az előfizetői adatok nyilvántartása meg logikusan igen, így számhordozás során előfordulhatnak eltérések. Az összefésülést a nyilvántartó nem engedi, csak egyesével, meghatározott célból kérdezhető le a BM adatbázis.
-
prsq
tag
NMHH lesz, a Voda is ezt kérte:
"Amennyiben a kivizsgálás eredményével nem ért egyet, panaszával jogosult felügyeleti szerveinkhez fordulni."
Szépen elmagyarázták, hogy időarányosan a díjkorrekció és a számlazárás napja közötti időszakot jóváírták, majd az új havi díjat időarányosan, és előre terhelték az új havidíjat. Az általam említett kedvezményt (1925 Ft) megfelelően érvényesítették, amit a kiszámlázott díjak oldalon találok meg.
Beszúrnám az adott részt.
[kép]Most tényleg ennyire hülyének néznek? Az eddigi 100%-os havidíjkedvezmény lényegében szőrén-szálán ELTŰNT, a új ciklusnál nyoma nincs. Nem értesítettek róla, (csak arról, hogy az eddigi 500 ft-os havidíjkedvezményem 577 Ft-ra emelkedik, WTF, aztán panaszra válaszul kétszer azt hazudták, hogy minden rendben, persze, ne aggódjak). De majd az inflációs díjkorrekciós blabla miatt hátha beveszem. Nem a pár ezer forintról van szó, csak felbőszít ez a primitív, ismételgetős, kamuzó, félrevezető hülyéneknézés (honnan is ismerős a módszer, ja megvan). Értem én, hogy ez a díjcsomag nekik veszteséges (ők ajánlották fel majd' 20 éve), bár nem ebben mennek tönkre. De legalább lenne annyi tisztesség, hogy ajánljanak valamit helyette, és ne görénykedjenek.
Az előfizetést felmondom, mert számolgattam, de olyan flottást se tudnak, ami megérné (bár még megvárom, melóhelyen most lesznek új flottacsomagok, ha valami jó lesz köztük, a gatyájukat is lebeszélem róluk ).
[ Szerkesztve ]
-
8
senior tag
Az NMHH nem foglalkozik egyéni előfizető szerződéssel, díjvitákkal
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen, Curve bónuszokhoz ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
csaszi75
senior tag
Tiszta hülye vagy.. ilyen olcsó előfizetést sehol nem fogsz kapni..
Az hogy bármelyik cég a saját elhatározásából ad valamilyen kedvezményt, majd azt a kedvezményt megszünteni és te azért háborogsz, az sehol nem állja meg a helyét
1925-577= vagyis 1348 forint lenne akkor a havidíjad??
Fúúú
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,12GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- HP EliteBook,FullHD IPS,core i7 6500,IntelHD VGA,16GB RAM,SSD, jó akku,Új töltő, szép állapot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen