-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomas77
senior tag
válasz MrCsiT #42503 üzenetére
Ha feltelepíted a speedtest-et és a voda szerverét jelölöd ki a beállításokba, akkor nem csökken az adatmennyiséged a mérésekkel. Amúgy egy mérés 4G-n olyan 100 MB adatot fogyaszt...
Mérés közben látod is a térerő jelző mellett, hogy 4G vagy 4G+ üzemmódban megy az adatforgalom. -
MadMancs
veterán
-
Diák66
őstag
válasz MrCsiT #42514 üzenetére
Szerintem telefonfüggő a dolog, lehet a tied gyengébben veszi a jelet és más frekvenciára áll át. (pl csak 800 MHz-re) Azért kíváncsi lennék, hogy a 4G+ milyen megoldással jött létre, mert már korábban is volt Budapesten egy két helyen, de most, hogy az 1800 MHz-et is bekapcsolták, több helyen is megjelent.
-
Kbali
nagyúr
válasz MrCsiT #42514 üzenetére
Azt passzolom, hogy Samun hol kell (nekem egy Honor6 van, abban default a Cat4, külön a mobilhálózat beállításaiban kell engedélyezni a Cat6-ot - korábban ezen a néven volt, most az új szoftverrel "Vivőcsoportosítás" néven fut nálam).
Kíváncsiságból bekapcsoltam és nálam is megjelent a 4G+ (13. kerület egy irodaház a Duna Plázánál, egyébként nagyon rossz beltéri Voda lefedettséggel).
Vodás szerverrel néztem egy speedtestet: 9/6 Mbps - nem túl impresszív.[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz MrCsiT #42542 üzenetére
A két eszközödbe felcserélted már a SIM-et? Ha van rá lehetőséged, próbáld ki.
Service menüt sikerült megtalálni? Esetleg egyeztess, hogy más s6 edge+ ugyanazt a szoftver verziót használja-e. Ha garanciális, lehet egy próbát tenni a szervizzel is, bár nem fogják megérteni a problémád. (max szoftvert frissítenek) -
Diák66
őstag
válasz MrCsiT #42566 üzenetére
Na akkor kezd megoldódni a problémád. Firmware csere csak garanciavesztéssel lehetséges (vagy garanciás probléma esetén vissza kell tölteni az eredetit). Viszont, ha a service menü 2. band-ot ír, lehetséges, hogy csak a 4G+ ikon hiányzik a vodás szoftverből. Szerintem mérjél sebességeket, aztán hasonlítsd össze. A méréseket lehetőleg ugyan arról a SIM kártyáról csináld, tehát a mérés idejére SIM csere!
Ha szerencséd van, valójában semmi problémád sincs. Ha még is, akkor kérdés, hogy csak a szoftver más, vagy a szolgáltató verzióba (sajnos lehet ilyen is, de nem tartom valószínűnek) mást hardver elemeket tettek.
-
Bozek
nagyúr
válasz MrCsiT #42599 üzenetére
1. Ne reklámozd a Vodafone topikban a másik szolgáltatót. Mi se megyünk a Telenor topikba.
2. Az a 9 Ft csak akkor lesz 9 Ft, ha a minden percet lebeszél. Itt le van írva, hogy például 900 Ft-ért kap 100 percet 7 napra. Na, ha ő csak 10 percet beszél, akkor mindjárt 90 Ft-os a percdíj. Annak aztán van értelme.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz MrCsiT #42599 üzenetére
Mert az egy kulon megrendelendo kiegeszito csomag, nem pedig tarifacsomag, ami akkor ervenyes, ha x nem feltetlenul realis feltetel teljesul. Pont ezzel
veri at az embereketa felreertessel vezeti meg a Telenor az embereket. A Tuti az meg egy tarifacsomag,. Alma, korte.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz MrCsiT #42602 üzenetére
- a Voda Ügyfélszolgálatnak miért nincs holt halovány fogalma sem arról, hogy a VDH CSC-s firmware-eket ki biztosítja a mobilokra?!
-Az ügyfél levelezzen a mobil gyártóval, mert se azt nem tudja az Ügyfélszolgálat, miért butább a tesztek szerint a VDH-s FW, mint az ugyanolyan típusú, másik eszközön futó XEH-s független, sem azt, mi az eljárasrend a szoftver cseréjére ez esetben?
-fogalmuk sincs, hogy mikor lesz kiadva a decemberi biztonsági frissítés?! (S6 Edge+ készülékre)Szerintem ez nem ügyfélszolgálati dolga.
Egyébként,teljesen független a Vodafone-tól,hogy mikor adják ki a frissítést.
Másik topikokban egyébként gyakran előfordul,hogy arra hivatkoznak,hogy a Vodás készülékekre jóval hamarabb érkezik frissítés...és, hogy miért tagadja körömszakadtáig az 1800Mhz-es sávval együttesen már a telefonokon "4G+"-ként kijelzett kapcsolódási lehetőséget a Voda, ha egyszer az VAN?! Megértem, hogy mint szolgáltatás, nem vehető meg, de miközben használni tudja több készülék, kissé hülyén hangzik azt hallgatni, hogy nincs ilyen?
Talán azért,mert hivatalosan nincs!
Nyilván teszt jelleggel üzemel,és nyilván nem szeretnék,hogy boldog boldogtalan próbálgassa, nem megfelelő készülékkel,és azután panaszkodjon.
"Aki ad,az nyer"
-
Bozek
nagyúr
válasz MrCsiT #43486 üzenetére
A Sony esetében például sokszor előbb jön ki a legújabb verzió Vodafone-ra, mint függetlenre. De amúgy egy független FW-hez minek függetleníteni a telefont? A Samsung-nál így van? Mert akkor szidd őket. Sony-ra bármelyik régiót felrakhatom, az első 7.0-s verziónál például oroszt használtam, mert az volt kint először.
-
MK VII
veterán
válasz MrCsiT #43583 üzenetére
Annyiban pontosítanék, hogy nem a Vodafone teszi bele a dolgait... Egyáltalán egyik szolgáltató sem készít romot.
Romot az adott készülék gyártója készít régió és szolgáltató szerint. Ezt elküldi a szolgáltatónak, az teszteli, aztán, ha minden rendben akkor rábólint és a gyártó küldi ki a frissítést.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- "ÚJ" ÁR/ÉRTÉK Bajnok Gamer PC i5 10600K RX 6600XT 1TB NVME SSD GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- "ÚJ" ÁR/ÉRTÉK Bajnok Gamer PC i5 10600K RX 6600XT 1TB NVME SSD GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- 32 GB DDR4 ECC legolcsòbb egyben !!!
- Zotac Twin Edge OC RTX 3060 Ti
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs