-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmura
tag
válasz dedike #14605 üzenetére
Á! Hagyd! Szerintem nem területalapon dolgoznak, sokkal inkább "lélekszámalapon"
Na igen, a statisztika csodákra képes. Ilyen alapon azt is
ki lehet mutatni, hogy amelyik szolgáltatónak a legkevesebb
működő tornya van, az a legjobb szolgáltató, mert az egy toronyra
eső lakosok számában fölényesen vezet..... -
-
mrlujoak
veterán
válasz dedike #14823 üzenetére
De ezt eleve nem értem.
Én megnéztem a játék feltételeit, és ott már benne volt, hogy ha regelek a játékra, fizetek, mint a katonatiszt...
Aztán vagy tudom a választ gyorsan, vagy nem...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Oly
senior tag
válasz dedike #14852 üzenetére
Eccerűen nem publikus, mint a flottás percdíjak pölö...
És ha már itt vagyok, akkor tisztázzunk 1-2 fogalamt, mert egyre gyakoribb (ha nem állandó) téma a flotta és ezt nagyon keverik...
Szóval alapvetően 3 csoportot nevez a "nép" flottának:
1. FLOTTA (ez az igazi Flotta) az a csoport, amikor egy cég (beszéljünk itt most az előbb említett OTP-ről) köt egy keretszerződést a szolgáltatóval, hogy hoz x ezer előfizetőt, cserébe kapnak ócsó tarifát.
Itt az OTP kiállít egy igazolást a jogosultnak, amivel Ő személyesen bármely üzletben köthet a saját nevére ilyen FLOTTÁS előfizetést.
Ekkor ad meg az előfizető magánszemély egy Ügyfélbiztonsági kódot, ami 4-5-6 jegyű csak számokból álló kód.
Ezeknek a flottáknak van egy (promo)kódjuk, ami 5 karakter betű-szám vegyesen.
Ezzel tudnak a web-shopban is rendelni, ami alapján beazonosítja a rendszer a megfelelő (általában alap) kategóriát.
Itt valóban a legdrágább készülékárak érvényesek rájuk, de cserébe olcsó havi- és percdíj van.2. a CÉGES előfizetés. Amikor az OTP, mint a szolgáltató kiemelt ügyfele szerződét kötnek és az OTP fizeti a telefont. Csak a cég jogosult eljárni az előfizetéssel kapcsolatban. Tehát a cégen keresztül megy a készülékvásárlás és egyéb módosítás is.
3. a DOLGOZÓI csoport, amikor az OTP még mindig az előfizető, tehát rajta keresztül történik a készülék megrendelés, szerződésbontás, stb... De itt már a dolgozó van megadva, mint számlafizető! A saját címére érkezik a számla, kapott egy saját ügyfélbiztonsági kódot, amivel a telefonos ügyfélszolgálaton akár internet opciót is tud rendelni.
Az utobbi kettőhöz tartozik egy olyan NEM publikus árlista, amiről futárcégen keresztül a CÉG tud rendelni készüléket. Ez az ár általában magasabb szokott lenni, mint a publikus csomagoknál, mert itt már igazán kedvező csomagok vannak kialakítva a cégnek...
Remélem érthető volt
SonyEricsson T20 - T68 - T610 - K700 - W800 - K750 - K800 - C702 - P1 - MOTO Defy - Galaxy S Advance - Galaxy S4 - Lumia 820 - Honor 7 - iPhone 5S
-
club1
veterán
válasz dedike #15316 üzenetére
Rátapintottál a lényegre (már hogy állambácsi miért szeretné).
A másik ok, amiért az utalásos fizetést erőltetik: Hogy szolgáltatói/pénzforgalmi oldalon így csökkennek a költségek, azaz a lakosságra át lehet nyomni megint valamennyi költséget. És persze nem gondolom, hogy ettől olcsóbbá válik az állam/szolgáltatók működése, az így megspórolt pénzt ui. elég sok mindenre el lehet költeni...[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz dedike #15316 üzenetére
Pedig nekem az a privát meglátásom, hogy erre megy ki az egész
játék. Ha csak elektronikus úton tudsz szolgáltatást és közműdíjat
fizetni, akkor bárkiről bármikor pillanatok alatt megállapítható, hogy
mennyit költ, hogyan áll anyagilag és el van-e úszva adóssággal.A következő lépés meg az inkasszó kötelező engedélyezése lesz,
amikor a szolgáltató az adott napon jogosult lesz levenni a számládról
a szerinte neki járó pénzt.
Aztán te mehetsz vitatkozni utólag, hogy miért volt jogtalan a számla,
lásd amit most az Égáz csinál a nyáron a gázszámlázásnál. -
Hmura
tag
válasz dedike #15517 üzenetére
Tudom, hogy megy a deklarált fejlesztés. Csak azt tudom nehezen
megemészteni, hogy reggelente hetek óta minden telefonomat restartolnom
kell, mert garantáltan valamelyiken vagy nincs háló, vagy újraindult stb.
(a telefonjaimat köteles vagyok éjjel is bekapcsolva tartani)
Plusz ilyenkor felmerül bennem az is, hogy éjjel vészhelyzet esetén
nem tudtak felhívni, és ki fogja megtéríteni, ha kár keletkezhet emiatt. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz dedike #15927 üzenetére
akkor a probléma (szerintem):
adott egy internet, amit kukutyinba kellene számlázni, és adott egy hang alapú előfizetés, amit pestre kellene számlázni. Ezt a kettőt rakták egy ügyfélszámra, és így egy helyre küldik a számlát, vagy kukutyinba v pestre.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
1430
senior tag
válasz dedike #15933 üzenetére
Szerintem mindig is volt, de mióta ott vagyok, azóta biztos.
Ha az ügyfél kéri, az új számot új folyószámlára helyezik vásárláskor, de az ügyfélazonosító ugyanaz, így az ügyfélcím is automatikusan átkerül. Viszont minden folyószámlán egyedileg át lehet állítani a számlaküldési címet (azaz a korábbi példánál maradva mindkét számlát a kukutyini címre állítja ki a rendszer, de az egyiket Kukutyinba, a másikat Pestre küldi).Utólag is szét lehet bontani egy folyószámlát, de annak új számlánként 1500 Ft-os tranzakciós díja van (díjszabás 26. oldal). Például a te 5 számod 5 számlára osztása 4x1500 Ft lenne, mert 4 új számla jönne létre.
Vannak esetek, mikor kötelező egy folyószámlán lenni a számoknak, pl. társkártya díjcsomagoknál, egy-kettő akcióban vásárolt előfizetéseknél vagy részletre vett notebooknál.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
mrlujoak
veterán
válasz dedike #15923 üzenetére
Ez engem 2 okból lepett meg - és bosszantott fel.
1. Amikor a szerződést kötöttem, a srác tisztán látta, mi a szitu, ennek ellenére simán beregelte a telefonszámlámhoz adott "új"számlázási címet - tök feleslegesen, plusz ő is eleve 6-át mondott számlazárásnak, holott láthatta, hogy az a szerződés, ami felülbírálja az újat az 25-i zárással van... Ergo totál hülyére vettek, hogy "felesleges" infókat adtam meg, plusz felesleges, és téves infókat is kaptam...
2. Még a T-Com-nál volt 2 telefon (vezetékes) előfizetésem. Eltérő időben kötöttem, lakótársamnak kellett egy plusz vonal, hát beköttettem. Én nevemre, ráadásul ugyan arra a címre lett a kiépítés is, mégis tudott jönni két külön számla.
Aztán még ugyanabban a lakásban a T-Home-os netes/kábeltévés érában is az én nevemre jött a kábeltv számla - T-Home-os borítékkal/számlával - és dettó így az internetszámla is.Ezek után fel sem merült bennem, hogy ez a Vodánál nem megoldható, ráadásul automatikusan összeereszti egy ügyfélszámra a hangalapú szolgáltatás és adat alapú szolgáltatást... Még ha két telefonszámla esetében előfordult volna ilyen összegyúrjuk a kettőt dolog, de így?!
Jah, arról nem is beszélve, hogy szó sem lehetett arról, hogy a netes SIM-hez tartozó szolgáltatást - ergo a netet - hozzácsapják a mobilomhoz, hogy ne kelljen Mátrixot vennem, de mégis legyen netem az androidos telómon...
Ezek után nem kicsit lepett meg ez az inkompetencia mind a változtatási lehetőségekkel, mind a tájékoztatás és értékesítéssel kapcsolatban...
Extra nagyot csalódtam a Vodafone-ban, még szerencse, hogy a telefonszámlámhoz nem kötöttem hűségnyilatkozatot, és mivel a fő számomról van szó nem kizárt - ha terhes lesz ez a "hülye" számlázás - hogy áthordozom máshová...
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Hmura
tag
válasz dedike #17250 üzenetére
A Telenor jelen pillanatban (és az előző hetek alapján) erősen nem ajánlott
kategória. Amióta ezt a Hypercsodaizét aktiválják, azóta nagyon komoly
gondok vannak a hanghívással, szakad, nem épül fel a hívás, kicsörög, de
a másik félnél nem jelez stb.....
Ráadásul a noname kínai telefonokkal kevesebb kevesebb hiba lép fel,
mint a nevesebb (Samsung, LG, Moto, Nokia) készülékekkel.
Ezek az ingyen kapott hálózati elemek örömei....
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen