- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Voice24 #64163 üzenetére
Panasznak semmi értelme
Tettem és is panaszt, amit elküldtem a Vodafone adatvédelmi apparátusának is, mert sokszor beírtam a személyi igazolványomon lévő adatokat az adategyeztetéshez, de semmi visszajelzés sem jött a beírt adatok sorsáról, ami felveti a személyes adatok kezelésének a problémáját is.
Erre a panaszra sem jött válasz lassan 2 hete
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
gabor9991
őstag
válasz Voice24 #64163 üzenetére
Ha megemlíted az ügyintézőnek hogy sok volt a várakozási idő azonnal felajánl 3000 forint jóváírást a következő számlából ami nem sok de ha sokan reklamálnak sok jóváírást kell fizetni, így előbb-utóbb a kifizetett pénzt lehet hogy inkább majd arra fordítják hogy vegyenek fel embereket De ameddig mindenki szó nélkül hagyja hogy fél/egy órát várakozik mire kapcsolnak egy élő embert addig semmi nem fog változni mert ez az állapot már évek óta fennáll akár reggel akár este akár hétvégén éjszaka hívod a 1270 azonnal azzal kezd, hogy az ügyfélszolgálat átmeneti terheltsége miatt hosszabb lehet a várakozási idő
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Voice24 #64194 üzenetére
Nem elég megemlíteni, meg kell mondani hogy sérelmesnek tartod, vegyen fel rá panaszbejelentést, vizsgálják ki cégen belül és az eredményről telefonon vagy emailben értesítést kérsz. Na ezt követően 1-2 hét múlva kapsz egy értesítést hogy mennyire sajnálják és felajánlanak egy kis kárpótlást.
Nekem már kétszer volt ilyenA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Boond
addikt
válasz Voice24 #65493 üzenetére
Szia!
Nekem ugyan csak feltöltős van, de úgy volt, hogy be kell lépni. Majd beállítások, ott meghívás - azt az email címet kell megadni (vagy telefont is lehet talán) amivel regisztráltad, mint kapcsolattartó az a telefonszámot/fiókot.
Aztán erre az emailre fog jönni egy email (eltartott egy darabig, az első, a második már hamar ment 2öt regisztráltam). Ott az emailbe belépve (akinek küldöd, vagy ha te intézed, akkor is emailbe belépve). Lesz egy e-mail, hogy meghívást kaptál, csatlakozol-e - rá kell nyomni a gombra, ekkor elvisz a voda oldalára, ahol be kell jelentkezni (a meghívni kívánt fiókba) - a fiókon belül jön majd egy ablak, panel - ahol lesz egy elfogadom, vagy ilyesmi gomb, katt rá, és kész.)
A meghívó emailjére, fog jönni egy visszaigazolás, hogy megtörtént. Ezt követően a meghívott fiókjában is elérhető lesz a főoldalon a további kettő előfizetés (oldalt, ahol a számaid írja, az alatt névként fog szerepelni.
kb ennyi volt, előfizetéssel sem lehet nagyon másabb.
"hanem tetszőleges emberkék email címeinek tudok csak hozzáférést adni? Mert ez így nagyon gagyi szvsz."
Rendelkeznie kell voda fiókkal, annak az email-nek, anélkül valószínüleg nem fog menni. (vagy lehet telefonszámmal is, ha jól rémlik, de én emailt választottam).Egyébként Telekomnál is hasonló a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Voice24 #65504 üzenetére
"De ha sikerül is hiba nélkül ezt végigcsinálni, ha jól sejtem, akkor is csak a meghívott email címekkel enged belépni, a fiókban benne lévő telefonszámokkal nem. Ezt nevezem én gagyinak."
Rosszul értelmezed. A te fiókodba belépni "fizikailag" senki sem fog.
A meghívott fél fiókjába (saját fiókjába, ugyan úgy ahogy eddig is telefonszám+ jelszó bejelentkezik), és a saját száma alatt ott lesz egy név - arra kattintva fogja elérni a megosztott fiók adatait.Hasonlóan, mint telekomnál.
Tehát a lényeg, be lehet lépni telefonszám és jelszó megadásával, de nem a tiédbe kell - ha sikeresen összekapcsoltad, hanem a meghívott profiljába, fiókjába. És Ő onnan már eléri a tiéd.
-
MadMancs
veterán
válasz Voice24 #65523 üzenetére
Akkor mêgegyszer.
Meghívással ugyanúgy megy minden tovább, attól hogy mailt kell megadnod meghívóhoz, ő meghívó al ugyanúgy a saját számával fog my voda profilt létrehozni, és saját számával fog belépni. Most hogy ő a saját belépésével mind az 5 számot lássa vagy csak 3 at esetleg csak a sajátját, azt már te döntöd el.
Saját példám: fő számmal belépve látok mindenkit, hugomnak úgy küldtem meghívót hogy csak a sajátját láthassa. Így is van, belép, és ott van az ő száma.
Leegyszerűsítve, minden úgy van mint eddig, csak eddig boldog boldogtalan regisztrálhatott my voda profilt minden számmal, most a tulajdonosnak (azaz a legelső szám használójának, tulajdonosnak ) ehez engedélyt kell adni. Na ezt az engedélyt küldöd el emailben.
És igen mind az 5 számhoz külön email cím kell, mivel 5 külön my voda profil.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
asdf_
veterán
válasz Voice24 #65523 üzenetére
Mi lenne, ha kipróbálnád, hogy valakit "meghívsz" mint alfelhasználót kiosztod neki a megfelelő jogokat és kipróbálnád mi történik? Majd meglenne, hogy ez az, amit akarsz? Az alfelhasználók nem telefonszámmal, hanem emailcím+pass kombóval lépnek be, és csak ahhoz férnek hozzá, amihez a főfelhasználó jogot ad. Nem olyan bonyolult ez.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Voice24 #65527 üzenetére
No megnéztem, a telefonszámokhoz, lehet azonos kapcsolattartói emailt megadni. Nekem így van, és ment. Igaz én emiatt inkább telefonszámmal jelentkeztem be, hoztam létre fiókot. (gondolom az azonos email a fiókba való bejelentés miatt (és hogy csak ott lehet kérelmet elfogadni) nem gond. Ha simán a küldött email-be lehetne, az már neccesebb lenne.. .de nem így van...
Ezek után megpróbáltam, mi van akkor, ha.(a 2 számomhoz létezett myvoda fiók, ami most egy alá került).
Ha a másik számra akarok bejelentkezni, megadva a tel számot, jelszót, ezt az üzenetet kapom: Tehát vhol be kell állítani a dolgokat. Gondolom akkor erre szolgál a két korlátozott meghívási lehetőség (de lehet rosszul gondolom).Talán a legegyszerűbb, ha felhívod az ügyfélszolgálatot, és segítenek majd... (már ha tudod az ügyfélbiztonsági kódokat, lehet kelleni fog, nem tudom)
(#65524) MadMancs viszont olyan megoldást írt ami lehet inkább neked az igényeidre szabva van
"Sikertelen bejelentkezés
Tisztelt Ügyfelünk!
A belépés ennek a telefonszámnak a használatával jelenleg nem lehetséges.
Korszerűsítési fejlesztéseink következtében megváltozott felhasználóink kezelése.
Minden telefonszámodat egy közös My Vodafone fiók alá csoportosítottuk. Mostantól a fiókhoz tartozó azonosító és jelszó megadásával tudsz majd bejelentkezni, amin keresztül minden mobilszolgáltatásodat elérheted.
Amennyiben te vagy a fiók szerződött előfizetője, úgy a belépéshez kapcsolattartói e-mail címed vagy a kapcsolattartói telefonszámod használhatod.Részletek
Ha nem te vagy az előfizető de a telefonszám használója vagy, akkor az előfizető tud számodra hozzáférést adni.További részletek"
[ Szerkesztve ]
-
-
benfolds
őstag
válasz Voice24 #67857 üzenetére
én kb. úgy képzelem el a voda hq-t meg az ügyfélszolgálatot, hogy már csak két csávó maradt az üres irodában, mert mindenki más elhagyta a süllyedő hajót, a lábuk az asztalon, letargikusan cigiznek, a telefonok közben folyamatosan csörögnek, de szarnak rá, és akkor az egyik megnyitja a három hónapos emailedet, és azt mondja a másiknak: "figyelj, adjunk neki 5000 ft jóváírást, hadd örüljön, úgysem kap számlát, amiből jóvá lehetne írni. lool"
-
asdf_
veterán
válasz Voice24 #78554 üzenetére
Ja, és nagyon nem fair játékot játszik a Voda. Valamikor múlt héten felhívtak, hogy az 5 db mobil előfizetésemen lejárt a hűség, írjak alá megint egy évet, és garantált, hogy 1 évig nem fog emelkedni a havidíj. Hát mondom, elmenni úgysem akartam eddig tőlük, ám legyen. Erre most jön ma ez az email... Hát valóban nem a havidíjat emelik, "csupán" eltörölnek egy amúgy jó kis kedvezményt. Nyilván múlt héten az ügyintéző ezt még nem tudta..
Távollevők között kötött szerződés, 14 napon belül felbontható.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen