-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
Lehet. Legalábbis, amikor rossz adatot adtam meg, azt írta ki, hogy "elidegenítési folyamat, bele akarok kezdeni?" De részleteket inkább kérdezd meg...
"Azt már sikerrel besz*ptam, hogy az online adategyeztetésnél az sms-t nem az egyeztetendő számra küldte ki a voda, hanem a fő számra. "
igen ez nekem is újdonság volt... kiváncsi leszek jövőre, a "csatolt" fiókoknál mi lesz (én mindet összevontam egybe a családban kb...)De elvileg, ha jelzed x ideig akkor az összeget ami rajta volt még visszakaphatod...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Szerintem nem változtatnád meg. Egy tipp: lépj be a fiókba, és az adott kártyánál a rögzített adatokat másold be adategyeztetésnél, úgy elfogja fogadni. Nekem még augusztusban. Írt ki "elidegenítést", mikor vmi nem passzolt (akár ha bárhol egy betűt elírsz) - de még arra is akinek a nevén volt a kártya, tehát itt vmi hülye megfogalmazás van, hiba üzenetként. Nem biztos, hogy valós dolog ez az "elidegenítés", nekem elég gyanús...
Múlt héten is csináltam egy adategyeztetést, ugyan úgy nem fogadott el vmit, akkor is a fiókból másoltam inkább az adatokat, akkro elfogadta.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Lehet, én is rányomta véletlen az egyikre... igazából nem történt semmi (meg mint utóbb kiderült arra írta ezt amelyik néven volt a kártya, szóval maga a rendszer üzenet hibás.). Ezért mondtam hogy utána kérdeznék, pontosan mi hogy merre hány méter.
Amúgy az adategyeztetés csak 1 számra vonatkozik. Akár müködik akár nem. DE ha a fiókban lévő adatokat beírod (ami ahhoz a számhoz tartozik) pick pack elfogja fogadni...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Szóval elkezdtem az elidegenítési folyamatot, a lakcím adataimon nem engedett át, mert "a kiemelt mezőben hibás adat szerepel". Persze nem volt kiemelt mező, illetve a lakcím kártyám száma annyiban ki volt emelve, hogy az még lehetett szerkeszteni a cím részleteit már nem. A felületen a lakcímkártya számát egyébként DF123456 formátumban várják a felirat szerint, miközben a lakcímkártyák száma 123456AB formátumú. De nem ezzel volt a baj. Végül az volt a megoldás, hogy nem pipáltma be a google captcha-t ("Nem vagyok robot") és így kattintottam a továbbra, aminek hatására eltűnt a captcha, majd megint a továbbra kattintva végre elfogata a címet... WTF???
Majd a folyamat legvégén ez fogadott:
Milyen dolgozói igazolás???Káosz az egész rendszerük.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Boond
addikt
Én a helyedben felhívnám az ügyfélszolgálatot, nehogy hoppon maradj. Nekem ugyanis, szimpla hibánál is kiírta az elidegenítést (még a tulaj nevére is). Egyik alkalommal rá is kattintottam, augusztus körül, hogy na akkro mi lesz... azóta sem történt semmi. (igaz utána csináltam my voda fiókot, és az ottani adatokkal már ment az adategyeztetés).
-
viktorhu
veterán
Kérdezz rá. A Telekomnál egyértelműen le van írva, hogy az átírás adategyeztetéssel történik, és simán átírják a CRM-ben az adatokat. A Vodánál viszont van egy ilyen fura mondat az ÁSZF-ében:
"Az Előre Fizető Előfizetők esetében az átírás csak az ügyfélszolgálati irodákban történhet. "
-
#76055552
törölt tag
Nos: úgyfélmegtartó szerint ugyan sim csere már nem kell, de mégis be kell menni a boltba, mert nem tud szóbeli szerződést kötni velem feltöltőkártyára váltásnál. Be**arás....ha veszek egy új sim-et a tescóban, arra bezzeg tudnak szóbeli szerződést kötni a 1270-en.
Nem kaptam jobb ajánlatot (mondjuk nem is vágytam erre), azt mondta az ügyfélmegtartó, hogy így is jó flottás csomagom van...Engem ami zavar, hogy a vodás számon sokszor gyenge a hanghívás minősége.
A 30-asra évente adategyeztettem, évente töltöttem 2500-at, és 2 évente vettem az egyenlegből autópálya matricát...tehát él.
[ Szerkesztve ]
-
karlkani
aktív tag
Július elején volt az idei adategyeztetésem, amit webes felületen sikeresen elvégeztem (kaptam róla SMS-t is, meg írták, hogy jövőre küldenek értesítést a következő adategyeztetés előtt). Múlt héten bejelentkeztem a fiókomba, írta, hogy DECEMBER 31-ig adategyeztetés szükséges... rákattintottam, megcsináltam. Jött egy üzenet, az "xy" számú megrendelésemet sikeresen teljesítették, majd néhány perccel később egy másik, sikeres volt az adategyeztetés. December 1-én kora délután kaptam egy üzenetet, amiben az áll, hogy NE FELEJTSEM el december 31-ig elvégezni az adategyeztetést, különben "törölnek",vicc az egész...
-
simpley
őstag
lett.
holnap 20.00-kor számhordozás.. muszáj volt lépni, mert dec 31.én törölték volna az előfizetést, ami még ugye nem is lett volna olyan nagy problem, csakhogy unokaöcsémé az előfizetés (a nevemre akartunk elidegeníteni) mivel ő jan 3.-án délután megy külföldre, a "lekapcsolás" után meg 60 nap van új szerződést kötni a törölt számmal.
signed by simpley.
-
4Grider
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Logitech g29 váltóval
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs