- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Netflix
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nimrod
addikt
Ez kicsit SE hiba, nekem két típusa is van (T230 és K300i) és bizony a T230 fagyogat, amin csak az aksi ki-be művelet segít.
Ez egyébként nem feltétlen a Voda bűne, hogy ilyen bénák, máshol is van ilyen.
Én speciel azon gondolkodtam, hogy átváltok számlás előfizura, gondoltam, mivel évek óta kártyás vagyok (ugyanazzal a kártyával), nem lesz nagy gond. 20.000 letét ellenében lehetséges, amit ha ha rendesen fizetsz a harmadik hónaptól beszámolnak a havidíjba.
Ennyit erről. Érem másik oldala, Pannonhoz tértem volna át számhordozással, készülék maradt volna, de ott is 20 ropit kellett volna ezért leszurkolni, amit a kisbetűs részben találtam. Ennyit erről.
Visszatérve a Voda garira. Sagem MyX-3d-m kb. egy hónappal a gari lejárta előtt elkezdett makacskodni. Zutty be a Westendbe, teló lead, kap cserekészülék, ami rosszabb állapotban volt, mint a leadott, ráadásul ötször nehezebb volt. Sebaj, egy hétig kibírtam, de ha mégegyszer beszarik egy telóm inkább földhözvágom és veszek másikat, de meguntam a gari-futásnak nevezett új, lassan olimpiai sportágat. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Azért olyan hosszú a javíttatás, ha bemutatóterembe viszed, mert ők is a szervizbe adják be, csak nem rohangálnak egyesével javíttatni, hanem összegyűjtenek pár darabot.
Az már az eladó hibája, h. ezt nem mondja az ügyfélnek -én mindig elmondom, ha ilyen eset van...
Azt, h. ki kivel mit fizettet ki, nem tudom, de val.sz.leg jól gondolod...
[Szerkesztve]Samsung Galaxy A54
-
Nord6
csendes tag
Fejlemények:
23 nap után meguntam a várakozást, így most, hogy volt egy szabad délutánom, bementem a boltba. Mint kiderült, már 6 napja megérkezett a telefonom, csak ''véletlenül'' elfelejtettek értesíteni.
Kicserélték a készüléket, az új egyenlőre jól működik (igaz, még alig egy órája tesztelem).
Írtam mind a központi boltban, mind a viszonteladónál egy szép kis levelet a panaszkönyvbe, kíváncsian várom mit válaszolnak.
Végülis, alig 39 nap várakozás után meglett a telefonom. Azóta már láttam a Cora katalógusban függetlenül 42000Ft-ért(amikor vettem, még 60 volt a legolcsóbb), és újra árulja a T-Mobile is 30000-ért (A vodánál most már 40, én még 35-ért vettem). Pedig mielőtt megvettem a vodánál, direkt bementem egy T boltba, megkérdezni, hogy van-e (a netes listán nem szerepelt), azt mondták nincs. Kérdeztem, hogy nem is lesz? Azt mondták biztos, hogy már nem lesz. Kérdeztem, hogy másik boltba se? Azt mondták, a T-Mobilnál, már biztos nem. Ehhez képest most mégis van.
Tehát továbbra is azt tanácsolom mindenkinek, hogy akármilyen telefont is vesz, azt semmiképp ne a vodafonnál tegye. -
MODERÁTOR
Akkor mégegyszer, immáron 1283761278346189471. alkalommal leírom: az, h. a telefonod 39 nap várakozás után lett meg, NEM a Vodafone hibája, hanem a viszonteladóé/szervízé... U.ez meglehetett volna akkor is, ha a T-nél/PGSM-nél veszed meg a telcsid.
Azt, h. beírtál a panaszkönyvbe, jól tetted, majd kapsz egy (bocsánatkérő) levelet a cégtől, nekik meg a körmükre néznek.
Az pedig, h. a készülék visszakerült a kínálatba, és ezt nem tudták a viszonteladók, szintén felesleges leírnod. Pl. a PGSM-nél a 6101 most fog visszakerülni harmadjára a kínálatba, és minket (partnereket) nem értesítettek, pár nappal ezelőttig...
Ennyi....Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
Nord6:
Akkor leírom a mi (Pannonos) sztorinkat.
Az ügyfél leadta nálunk javíttatásra készülékét, melyet a (nem az üzletben dolgozó szállító) kollégám elvitt egy bemutatóterembe, szervizeltetni. Kolléga elment szabadságra, elfelejtettük, h. a készülék el lett küldve, majd két hónap után (!!!) az ügyfél kérésére kerestük meg/hoztuk vissza a telefont.
Nem gonoszságból tettük, hanem mert mi is emberek vagyunk és tévedhetünk...
''... de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz. ...'' - Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...
ABDUL22:
Erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyrészt üzleti titok, másrészt (és az elsőből fakadóan) én is csak két-három nappal a bevezetés előtt ismerem meg az új árlistát...
[Szerkesztve]Samsung Galaxy A54
-
teló
tag
Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)...Samsung Galaxy A54
-
ragazzo
őstag
A legtöb helyen csak pulthoz ültetett eladók vannak.Mindegy hogy márkaüzlet vagy viszontealadó.Őket csak arra képzik ki, hogy átvegye a telefont, meg kiadja a cserét.Konkrét szervíz nincs a voda boltokban.Mint ami van a Pannonnál vagy a T-mobile-nél.Egyébként egy utálatos dolog a szervíz, csak fogyaszótvédelmis jelentgetések meg hülye emberek paraszt módra való ugatásaival van tele.Azért írom, mert sok évvel ezelőtt mi is szervizeltünk.
Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motoros topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dömpingárakkal rúgja rá az ajtót a magyar piacra a BYD
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest